Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/83618
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг оздоровлення: розвиток спеціалізованих напрямків туризму в регіоні
Authors Letunovska, Nataliia Yevhenivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-8207-9178
Keywords туристичні послуги
туристические услуги
travel services
оздоровчий туризм
оздоровительный туризм
health tourism
просування послуг туризм
продвижение услуг туризма
promotion of tourism services
рекламування оздоровчої пропозиції
рекламирование оздоровительного предложения
advertising the health offer
Type Conference Papers
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/83618
Publisher ІВВ Луцького НТУ
License Copyright not evaluated
Citation Летуновська Н. Є. Маркетинг оздоровлення: розвиток спеціалізованих напрямків туризму в регіоні // Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : Матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів та молодих вчених, м. Луцьк, 26 березня 2021 р. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 228-229.
Abstract У тезах проаналізований ринок України як перспективний географічний напрямок для оздоровчого туризму. Виокремлені причини, що стримують реалізаціє проєктів у сфері туризму оздоровлення. Приведені статистичні показники туристичних потоків в Україну. Перелічені доцільні способи маркетингового просування послуг оздоровчого туризму.
В тезисах проанализирован рынок Украины как перспективное географическое направление для оздоровительного туризма. Выделены причины, которые сдерживают реализацию проектов в сфере туризма оздоровления. Приведены статистические показатели туристических потоков в Украину. Перечислены целесообразные способы маркетингового продвижения услуг оздоровительного туризма.
The theses analyze the market of Ukraine as a promising geographical area for health tourism. The reasons that hinder the implementation of projects in the field of health tourism are identified. Statistical indicators of tourist flows to Ukraine are given. The expedient ways of marketing promotion of services of health tourism are listed.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

China China
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1620508
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
434
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1620509
United Kingdom United Kingdom
243630
United States United States
5105598
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
8590685
United Kingdom United Kingdom
68585
United States United States
5105598

Files

File Size Format Downloads
Letunovska_health tourism.pdf 131,93 kB Adobe PDF 13764869

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.