Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82712
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Неформальне навчання вчителів англійської мови в процесі професійної підготовки
Authors Загоруйко, Л.О.
Плотніков, Є.О.
Krasulia, Alla Viktorivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-2048-1879
Keywords неформальне навчання
неформальное обучение
informal education
професійна підготовка
профессиональная подготовка
professional training
вчителі англійської мови
учителя английского языка
EFL teachers
підвищення кваліфікації
повышение квалификации
advanced training
Type Book chapter
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82712
Publisher Чернігівський національний технологічний університет
License In Copyright
Citation Загоруйко Л.О. Неформальне навчання вчителів англійської мови в процесі професійної підготовки [Текст] / Л.О. Загоруйко, Є.О. Плотніков, А.В. Красуля // Конкурентоспроможність вищої освіти в умовах інформаційного суспільства: монографія / за заг. ред. Н.І. Холявко. – Чернігів: ЧНТУ, 2020. – Том ІІ: Науково-практичні засади підвищення конкурентоспроможності національної системи вищої освіти. – С. 153-171.
Abstract Мета публікації – розкрити особливості професійного розвитку вчителів англійської мови в контексті неформального навчання в Україні. За результатами теоретичного дослідження було констатовано, що ефективне самостійне навчання можливе лише через залучення вчителів англійської мови до участі у заходах, що мають на меті неформальне навчання. Професійний розвиток засобами неформальної освіти передбачає врахування індивідуальних потреб кожного вчителя та задоволення його професійних потреб. Велику роль у підвищенні професійної кваліфікації вчителів англійської мови відіграють онлайн професійні мережі, адже вони є найбільш гнучкою формою неформального навчання. Участь учителів англійської мови у заходах, спрямованих на їхнє неформальне навчання, сприяє професійному розвитку в умовах партнерства між вчителем (школою), громадською організацією, професійною мережею та університетом, у випадку якщо останній також пропонує неформальне навчання. Така співпраця передбачає визначення спільних напрямів професійної діяльності, обмін не лише професійним досвідом, а й досвідом участі в різних заходах формальної та неформальної освіти, а також індивідуальним досвідом інформального навчання.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

China China
252
Germany Germany
1
Ireland Ireland
1179625
Latvia Latvia
14786
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
126
Ukraine Ukraine
12628774
United Kingdom United Kingdom
50861
United States United States
3379156
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

China China
249
Germany Germany
50858
Ireland Ireland
1
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
8003965
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
152327

Files

File Size Format Downloads
Zahoruiko_professional_training.pdf 953,92 kB Adobe PDF 8207403

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.