Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81874
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Оптимізація системи надання адміністративних послуг (на прикладі ЦНАП Шосткинської міської об’єднаної територіальної громади)
Authors Бедунова, К.І.
ORCID
Keywords адміністративна послуга
административная услуга
administrative service
територіальна громада
территориальная община
local community
оптимізація
оптимизация
optimization
Type Masters thesis
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81874
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Бедунова, К.І. Оптимізація системи надання адміністративних послуг (на прикладі ЦНАП Шосткинської міської об’єднаної територіальної громади) [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра; спец.: 281 - публічне управління та адміністрування / К.І. Бедунова; наук. керівник В.С. Тихенко. - Суми: СумДУ, 2020. - 43 с.
Abstract Розглянуто теоретичні аспекти та одержані висновки та їх новизна полягає в узагальненні та систематизації теоретичних положень та практичного досвіду. Зокрема, оптимізація надання електронних послуг, онлайн консультування, попередній електронний запис, електронна черга. Покращення якості надання адміністративних послуг. Зокрема впровадження та удосконалення стандарту надання державних послуг, удосконалення методології моніторингу та оцінювання якості надання адміністративних послуг, зворотній зв'язок із споживачем з метою контролю за якістю надання адміністративних послуг.
Рассмотрены теоретические аспекты и полученные выводы и их новизна заключается в обобщении и систематизации теоретических положений и практического опыта. В частности, оптимизация предоставления электронных услуг, онлайн консультирование, предварительный электронная запись, электронная очередь. Улучшение качества предоставления административных услуг. В частности внедрения и усовершенствования стандарта предоставления государственных услуг, совершенствование методологии мониторинга и оценки качества предоставления административных услуг, обратная связь с потребителем с целью контроля за качеством предоставления административных услуг.
Theoretical aspects are considered and the conclusions are obtained and their novelty lies in the generalization and systematization of theoretical positions and practical experience. In particular, optimization of electronic services, online counseling, pre-electronic registration, electronic queue. Improving the quality of administrative services. In particular, the introduction and improvement of the standard of public services, improvement of the methodology of monitoring and evaluation of the quality of administrative services, feedback from the consumer in order to control the quality of administrative services.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
Czechia Czechia
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
198885
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
888002168
United Kingdom United Kingdom
13996195
United States United States
888002169
Unknown Country Unknown Country
2445

Downloads

Bulgaria Bulgaria
76
Czechia Czechia
888002167
Finland Finland
749326
France France
211352393
Germany Germany
211352398
India India
1
Ireland Ireland
198887
Lithuania Lithuania
1
Luxembourg Luxembourg
2317297
Netherlands Netherlands
1
Norway Norway
1
Poland Poland
211352399
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Slovakia Slovakia
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
1790201867
United Kingdom United Kingdom
397767
United States United States
888002171
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Bedunova_mag_rob.pdf 526,04 kB Adobe PDF -91040539

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.