Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80955
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг товарних інновацій у діяльності провідного підприємства регіону
Authors Letunovska, Nataliia Yevhenivna  
Вакулішина, І.М.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-8207-9178
Keywords ринок насосів
рынок насосов
pump market
ефективність товарної політики
эффективность товарной политики
effectiveness of product policy
товарний портфель підприємства
товарный портфель предприятия
commodity portfolio of the enterprise
нововведення в товарній політиці
нововведения в товарной политике
innovations in product policy
Type Conference Papers
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80955
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Летуновська Н. Є., Вакулішина І. М. Маркетинг товарних інновацій у діяльності провідного підприємства регіону // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених імені професора Балацького О.Ф., м. Суми, 28-29 квіт. 2020 р. Суми : СумДУ, 2020. С. 299-301.
Abstract У тезах автори досліджують особливості здійснення маркетингової товарної політики українським виробником насосів, компресорів та гідравлічних систем АТ "Сумський завод "Насосенергомаш"". Здійснений аналіз ефективності товарної політики за допомогою спеціалізованого інструментарію портфельного дослідження. Запропоновані певні нововведення в діяльності підприємства, що можуть покращити ефективність товарної політики.
В тезисах авторы исследуют особенности маркетинговой товарной политики украинского производителя насосов, компрессоров и гидравлических систем АО "Сумский завод "Насосэнергомаш"". Проведен анализ эффективности товарной политики с помощью специализированного инструментария портфельного исследования. Предложены нововведения в детяльности предприятия, которые могут повысить эффективность товарной политики.
In the theses, the authors investigate the peculiarities of the implementation of marketing product policy by the Ukrainian manufacturer of pumps, compressors, and hydraulic systems of JSC "Sumy plant" Nasosenergomash ". The analysis of the effectiveness of product policy with the help of specialized tools of portfolio research. Certain innovations in the activities of the enterprise that can improve the effectiveness of product policy are proposed.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
Czechia Czechia
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
162
Lithuania Lithuania
1
Slovenia Slovenia
1
Ukraine Ukraine
34690
United Kingdom United Kingdom
543
United States United States
27860
Unknown Country Unknown Country
3059

Downloads

Germany Germany
540
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
34691
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
27862
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Letunovska_tovarni_innovatsii.pdf 142,13 kB Adobe PDF 63096

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.