Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80328
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Еколого-орієнтоване управління підприємствами в сфері торгівлі органічною продукцією (на прикладі створення еко-крамниці "ORGANIC")
Authors Зайчик, К.О.
ORCID
Keywords екологічна відповідальність
экологическая ответственность
environmental responsibility
стратегія розвитку
стратегия развития
development strategy
органічна продукція
органическая продукция
organic products
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80328
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Зайчик, К.О. Еколого-орієнтоване управління підприємствами в сфері торгівлі органічною продукцією (на прикладі створення еко-крамниці "ORGANIC") [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 073 - менеджмент / К.О. Зайчик; наук. керівник Д.О. Смоленніков. - Суми: СумДУ, 2020. - 56 с.
Abstract В роботі розглянуто особливості започаткування та управління торговельним підприємством на принципах соціальної та екологічної відповідальності. На основі використання екстраполяційного аналізу визначено прогнозовану кількість сертифікованих виробників органічної продукції на території України. Проаналізовано особливості кредитування малих підприємств, проведене бізнес-планування проєкту по створенню інтернетмагазину Еко-крамниці "ORGANIC". Виявлено переваги співпраці постачальника з інтернет-магазином, досліджено ринок збуту органічної продукції в Сумській області.
В работе рассмотрены особенности создания и управления торговым предприятием на принципах социальной и экологической ответственности. На основе использования экстраполяционные анализа определены прогнозируемое количество сертифицированных производителей органической продукции на территории Украины. Проанализированы особенности кредитования малых предприятий, проведенный бизнес-планирования проекту по созданию интернетмагазину Эко-магазина "ORGANIC". Выявлены преимущества сотрудничества поставщика с интернет-магазином, исследован рынок сбыта органической продукции в Сумской области.
The peculiarities of starting and managing a trade enterprise on the principles of social and ecological responsibility are considered in the work. Based on the use of extrapolation analysis, the projected number of certified producers of organic products in Ukraine was determined. Peculiarities of lending to small enterprises are analyzed, business planning of the project on creation of the online store of the Eco-store "ORGANIC" is carried out. The advantages of the supplier's cooperation with the online store are revealed, the market of organic products in Sumy region is researched.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1874
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
267293
United Kingdom United Kingdom
12192
United States United States
196952
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

France France
56271
Germany Germany
478322
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Poland Poland
267296
South Korea South Korea
1
Ukraine Ukraine
478320
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
478323

Files

File Size Format Downloads
Zaichyk_bac_rob.pdf 2,51 MB Adobe PDF 1758537

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.