Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80245
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок (на прикладі ТОВ «вezCAXAPA»)
Authors Шалін, О. Ю.
ORCID
Keywords зовнішньоекономічна діяльність
внешнеэкономическая деятельность
foreign economic activity
зовнішня торгівля
внешняя торговля
foreign trade
стратегія підприємства
стратегия предприятия
enterprise strategy
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80245
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Шалін, О.Ю. Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок (на прикладі ТОВ «вezCAXAPA») [Текст]: робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра; спец.: 076 - Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / О.Ю. Шалін; наук. кер. К.Ю.Зубко. – Суми: СумДУ, 2020. – 38 с.
Abstract В роботі проаналізована сутність зовнішньоекономічної діяльності торговельних підприємств, досліджено комплексний метод виходу підприємств харчової промисловості на зовнішній ринок. Розроблена стратегія виходу ТОВ «вezСАХАРА» на зовнішній ринок Розглянуто соціальну відповідальність як фактор виходу на міжнародний ринок та проблеми й пріоритети розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємств.
В работе проанализирована сущность внешнеэкономической деятельности торговых предприятий, исследован комплексный метод выхода предприятий пищевой промышленности на внешний рынок. Разработанная стратегия выхода ООО «вezСАХАРА» на внешний рынок Рассмотрена социальная ответственность как фактор выхода на международный рынок, проблемы и приоритеты развития внешнеэкономической деятельности предприятий.
The essence of foreign economic activity of trade enterprises is analyzed in the work, the complex method of an exit of the enterprises of the food industry on the foreign market is investigated. A strategy for VezSAKHARA LLC to enter the foreign market has been developed Social responsibility as a factor of entering the international market and problems and priorities of development of foreign economic activity of enterprises are considered.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

Austria Austria
1
China China
783
Czechia Czechia
2518
France France
1
Germany Germany
-1946732489
Greece Greece
1107011
Ireland Ireland
23773900
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
787
Poland Poland
23773901
Ukraine Ukraine
377386249
United Kingdom United Kingdom
199596
United States United States
-608038031
Unknown Country Unknown Country
1583802202

Downloads

China China
62496
Czechia Czechia
399741743
Finland Finland
399741739
France France
-1946732490
Germany Germany
1022856986
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
474935356
Poland Poland
474935353
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
-544723568
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
399741719
United States United States
-608038030

Files

File Size Format Downloads
Shalin_enterprise strategy.pdf 641,21 kB Adobe PDF 72521307

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.