Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80115
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Шляхи вдосконалення організації розгляду звернень громадян в органах державної влади (на прикладі Сумської обласної державної адміністрації)
Authors Хомицька, М.О.
ORCID
Keywords звернення громадян
обращения граждан
citizens' appeals
право на звернення
право на обращение
the right to appeal
заява
заявление
statement
Type Masters thesis
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80115
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Хомицька, М.О. Шляхи вдосконалення організації розгляду звернень громадян в органах державної влади (на прикладі Сумської обласної державної адміністрації) [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра; спец.: 281 - публічне управління та адміністрування / М.О. Хомицька; наук. керівник В.В. Мартинець. - Суми: СумДУ, 2020. - 73 с.
Abstract У роботі досліджено відносини, які виникають в системі роботи місцевих органів влади зі зверненнями громадян, зокрема, на рівні Сумської обласної державної адміністрації. За допомогою теоретико-методологічних аналізів визначено основнi поняття тa принципи організації роботи зі зверненнями громадян в оргaнах виконaвчої влaди. З використанням статистичних методів аналізу проаналізовано організацію роботи зі зверненнями громадян у Сумській обласній державній адміністрації, у тому числі у Державній установі «Сумський обласний контактний центр» та виявлено проблеми, які виникають в ході роботи зі зверненнями громадян в органах державної влади. Запропоновано шляхи вдосконалення системи роботи зі зверненнями громадян в органах державної влади.
В работе исследованы отношения, возникающие в системе работы местных органов власти с обращениями граждан, в частности, на уровне Сумской областной государственной администрации. С помощью теоретико-методологических анализов определены основные понятия тa принципы организации работы с обращениями граждан в органа исполнительной власти. С использованием статистических методов анализа проанализированы организацию работы с обращениями граждан в Сумской областной государственной администрации, в том числе в Государственном учреждении «Сумской областной контактный центр» и выявлены проблемы, которые возникают в ходе работы с обращениями граждан в органах государственной власти. Предложены пути совершенствования системы работы с обращениями граждан в органах государственной власти.
The paper examines the relations that arise in the system of local government with citizens' appeals, in particular, at the level of Sumy Regional State Administration. With the help of theoretical and methodological analyzes the basic concepts and principles of organization of work with citizens' appeals in the executive bodies are determined. Using statistical methods of analysis, the organization of work with citizens 'appeals in the Sumy Regional State Administration, including the State Institution "Sumy Regional Contact Center" was analyzed and the problems that arise during the work with citizens' appeals in public authorities were identified. Ways to improve the system of work with citizens' appeals in public authorities are proposed.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
China China
53314656
Finland Finland
1
Greece Greece
529
Ireland Ireland
47930
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
22269045
United Kingdom United Kingdom
752157
United States United States
106629314
Unknown Country Unknown Country
3211586

Downloads

China China
1
Denmark Denmark
1
France France
106629311
Germany Germany
106629312
Italy Italy
95859
Lithuania Lithuania
2118
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
53314656
Russia Russia
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
186225221
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
186225222
Unknown Country Unknown Country
752162

Files

File Size Format Downloads
Khomitskay.pdf 1,16 MB Adobe PDF 639873867

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.