Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79734
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості синдрому професійного вигорання у викладачів з різним стажем педагогічної діяльності
Authors Мельник, В.В.
ORCID
Keywords професійне вигорання
профессиональное выгорание
professional burnout
викладацька діяльність
преподавательская деятельность
teaching activities
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79734
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Мельник, В.В. Особливості синдрому професійного вигорання у викладачів з різним стажем педагогічної діяльності [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 053 - психологія / В.В. Мельник; наук. керівник П.І. Сахно. - Суми: СумДУ, 2020. - 58 с.
Abstract На сьогоднішній день професія викладача ставить досить високі вимоги щодо здоров'я фахівця, особливо психологічного. Традицiйно супутниками педагогiчної діяльності слугують багато чинників. Одними з них є: дратiвливість, тривожність, надмірна схвильованість, почуття безнадійності, невпевненості, постійне переживaння, почуття провини за щось невиконане, що позначається на психічному та психологічному здоров'ї фахівця. Тому, в нашій кваліфікаційній роботі ми дослідимо, які чинники впливають на виникнення синдрому професійного вигорання, чи впливає стаж педагогічної діяльності та стать на професійне вигорання.
На сегодняшний день профессия преподавателя ставит достаточно высокие требования в отношении здоровья специалиста, особенно психологического. Традиционно спутниками педагогической деятельности служат многие факторы. Одними из них являются: дратiвливисть, тревожность, чрезмерная взволнованность, чувство безнадежности, неуверенности, постоянное переживaння, чувство вины за то невыполненное, что сказывается на психическом и психологическом здоровье специалиста. Поэтому, в нашей квалификационной работе мы исследуем, какие факторы влияют на возникновение синдрома профессионального выгорания, влияет стаж педагогической деятельности и стать на профессиональное выгорание.
Today, the teaching profession puts quite high demands on the health of a specialist, especially a psychological one. Traditionally, many factors serve as companions of pedagogical activity. Some of them are: gratitude, anxiety, excessive excitement, a sense of hopelessness, insecurity, constant worry, a sense of guilt for something unfulfilled that affects the mental and psychological health of a specialist. Therefore, in our qualification work, we investigate what factors influence the occurrence of the syndrome of professional burnout, the experience of teaching and become on professional burnout.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

China China
101569102
France France
3294
Greece Greece
6594
Ireland Ireland
145071
Lithuania Lithuania
1
Serbia Serbia
1
Singapore Singapore
28677789
Ukraine Ukraine
13142062
United Kingdom United Kingdom
2238700
United States United States
57355582
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Austria Austria
494556
Belgium Belgium
1
France France
101569100
Germany Germany
101569097
Ireland Ireland
494560
Italy Italy
28677788
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
101569109
Romania Romania
145067
Russia Russia
6597
Ukraine Ukraine
203138199
United Kingdom United Kingdom
13142059
United States United States
57355576

Files

File Size Format Downloads
Melnik_PL.pdf 1,34 MB Adobe PDF 608161710

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.