Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79702
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інформаційно-комунікаційна складова в організації концертної діяльності на прикладі івент-агенції "Арт Хвиля"
Authors Білоцерківець, В.П.
ORCID
Keywords івент-агенція
ивент-агентство
event agency
комунікаційний процес
коммуникационный процесс
communication process
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79702
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Білоцерківець, В.П. Інформаційно-комунікаційна складова в організації концертної діяльності на прикладі івент-агенції "Арт Хвиля" [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 028 - менеджмент соціокультурної діяльності / В.П. Білоцерківець; наук. керівник Г.В. Євсєєва. - Суми: СумДУ, 2020. - 41 с.
Abstract Інформаційно-комунікативна складова має важливу роль у діяльності будь-якого івент-агенства. Але ця складова має ефективність не тоді, коли до процесу організації події залучена значна кількість персоналу, партнерів та волонтерів. Комунікація стає ефективною тоді, коли для її здійснення використовується правильно зашифроване повідомлення та найоптимальніший для її виду канал. Актуальність теми обумовлена тим, що із зростанням потреби людей у концертах, живих виступах артистів зростає потреба івент-агенціями та арт-менеджерами у набутті навичок комунікації як важливої складової успішної організації та підготовці заходів.
Информационно-коммуникативная составляющая играет важную роль в деятельности любого ивент-агентства. Но эта составляющая имеет эффективность не тогда, когда в процесс организации события привлечена значительное количество персонала, партнеров и волонтеров. Коммуникация становится эффективной тогда, когда для ее осуществления используется правильно зашифрованное сообщение и оптимальный для ее вида канал. Актуальность темы обусловлена ​​тем, что с ростом потребности людей в концертах, живых выступлениях артистов возрастает потребность ивент-агентствами и арт-менеджерами в приобретении навыков коммуникации как важной составляющей успешной организации и подготовке мероприятий.
The information and communication component plays an important role in the activities of any event agency. But this component is not effective when a significant number of staff, partners and volunteers are involved in the process of organizing the event. Communication becomes effective when a correctly encrypted message and an optimal channel for its type are used for its implementation. The relevance of the topic is due to the fact that with the growing demand of people for concerts, live performances of artists, the need for event agencies and art managers to acquire communication skills as an important component of the successful organization and preparation of events increases.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

China China
633115
Czechia Czechia
1
Finland Finland
1
Germany Germany
19205
Greece Greece
1
Ireland Ireland
5688
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Serbia Serbia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
179258
United Kingdom United Kingdom
89630
United States United States
1266223

Downloads

Czechia Czechia
11377
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
339315
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Norway Norway
1
Poland Poland
197
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
2193127
United Kingdom United Kingdom
2193131
United States United States
2193130
Unknown Country Unknown Country
1266225

Files

File Size Format Downloads
Bilocerkivec_dyp_rob.pdf 784,17 kB Adobe PDF 8196509

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.