Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79549
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингові комунікації в системі управління підприємством (на прикладі автосалону «Тойота Центр Київ») |
Authors |
Счастливцева, Г.Л.
|
ORCID | |
Keywords |
управління управление мanagement маркетингові комунікації маркетинговые коммуникации marketing communications конкурентоспроможність конкурентоспособность competitiveness |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79549 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Счастливцева, Г.Л. Маркетингові комунікації в системі управління підприємством (на прикладі автосалону «Тойота Центр Київ») [Текст]: робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра; спец.: 073 – менеджмент / Г.Л. Счастливцева; наук. кер. К.Ю. Зубко. – Суми: СумДУ, 2020. – 43 с. |
Abstract |
В роботі досліджені сутність і види маркетингових комунікацій, зазначені особливості управління маркетинговими комунікаціями на сучасному підприємстві.
Проведений аналіз маркетингової діяльності автосалону «Тойота Центр Київ», проаналізовано сильні та слабкі сторони підприємства.
Розроблені рекомендацій по основним напрямкам реалізації програми управління маркетинговими комунікаціями. В работе исследованы сущность и виды маркетинговых коммуникаций, указанные особенности управления маркетинговыми коммуникациями на предприятии. Проведенный анализ маркетинговой деятельности автосалона «Тойота Центр Киев», проанализированы сильные и слабые стороны предприятия. Разработанные рекомендации по основным направлениям реализации программы управления маркетинговыми коммуникациями. The essence and types of marketing communications were investigated in the works, the peculiarities of marketing communications management at the modern enterprise are indicated. An analysis of the marketing activities of the Toyota Center Kyiv car dealership was conducted, and the company's strengths and weaknesses were analyzed. The recommendations on the main directions of realization of the program of management of marketing communications are developed. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КІ) |
Views
Canada
1
China
1869
Czechia
1
France
1
Germany
-923204346
Greece
1
Ireland
1473702328
Lithuania
1
Poland
4712
Romania
7694547
Russia
1
Sweden
1
Ukraine
-1291650882
United Kingdom
208328560
United States
-1081601619
Unknown Country
1
Downloads
Australia
-976576957
Austria
-1291650903
Belarus
-1291650879
Bulgaria
1
Canada
-1291650886
Czechia
-1291650884
Denmark
1
Egypt
1
Estonia
-1291650883
Finland
-1291650904
France
-1291650851
Georgia
1
Germany
-1291650904
Ireland
1
Italy
24184174
Japan
934
Kyrgyzstan
1
Latvia
1
Lithuania
208328621
Moldova
-1606724821
Netherlands
-1081601614
Norway
-1291650903
Poland
-1606724815
Portugal
546771
Romania
24184141
Russia
-1291650903
Slovakia
-923204335
Spain
-1291650868
Sweden
86674
Switzerland
-1846408643
Thailand
1
Turkey
1
Ukraine
-1606724807
United Kingdom
-1291650899
United States
-1291650902
Unknown Country
-1291650882
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Schastlyvtseva_marketing_communications.pdf | 733,17 kB | Adobe PDF | -1703943343 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.