Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79549
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові комунікації в системі управління підприємством (на прикладі автосалону «Тойота Центр Київ»)
Authors Счастливцева, Г.Л.
ORCID
Keywords управління
управление
мanagement
маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
marketing communications
конкурентоспроможність
конкурентоспособность
competitiveness
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79549
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Счастливцева, Г.Л. Маркетингові комунікації в системі управління підприємством (на прикладі автосалону «Тойота Центр Київ») [Текст]: робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра; спец.: 073 – менеджмент / Г.Л. Счастливцева; наук. кер. К.Ю. Зубко. – Суми: СумДУ, 2020. – 43 с.
Abstract В роботі досліджені сутність і види маркетингових комунікацій, зазначені особливості управління маркетинговими комунікаціями на сучасному підприємстві. Проведений аналіз маркетингової діяльності автосалону «Тойота Центр Київ», проаналізовано сильні та слабкі сторони підприємства. Розроблені рекомендацій по основним напрямкам реалізації програми управління маркетинговими комунікаціями.
В работе исследованы сущность и виды маркетинговых коммуникаций, указанные особенности управления маркетинговыми коммуникациями на предприятии. Проведенный анализ маркетинговой деятельности автосалона «Тойота Центр Киев», проанализированы сильные и слабые стороны предприятия. Разработанные рекомендации по основным направлениям реализации программы управления маркетинговыми коммуникациями.
The essence and types of marketing communications were investigated in the works, the peculiarities of marketing communications management at the modern enterprise are indicated. An analysis of the marketing activities of the Toyota Center Kyiv car dealership was conducted, and the company's strengths and weaknesses were analyzed. The recommendations on the main directions of realization of the program of management of marketing communications are developed.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КІ)

Views

Canada Canada
1
China China
1869
Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
-923204346
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1473702328
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
4712
Romania Romania
7694547
Russia Russia
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
-1291650882
United Kingdom United Kingdom
208328560
United States United States
-1081601619
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Australia Australia
-976576957
Austria Austria
-1291650903
Belarus Belarus
-1291650879
Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
-1291650886
Czechia Czechia
-1291650884
Denmark Denmark
1
Egypt Egypt
1
Estonia Estonia
-1291650883
Finland Finland
-1291650904
France France
-1291650851
Georgia Georgia
1
Germany Germany
-1291650904
Ireland Ireland
1
Italy Italy
24184174
Japan Japan
934
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
1
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
208328621
Moldova Moldova
-1606724821
Netherlands Netherlands
-1081601614
Norway Norway
-1291650903
Poland Poland
-1606724815
Portugal Portugal
546771
Romania Romania
24184141
Russia Russia
-1291650903
Slovakia Slovakia
-923204335
Spain Spain
-1291650868
Sweden Sweden
86674
Switzerland Switzerland
-1846408643
Thailand Thailand
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
-1606724807
United Kingdom United Kingdom
-1291650899
United States United States
-1291650902
Unknown Country Unknown Country
-1291650882

Files

File Size Format Downloads
Schastlyvtseva_marketing_communications.pdf 733,17 kB Adobe PDF -1703943343

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.