Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79299
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Цифровий маркетинг: основні тенденції та перспективи розвитку
Authors Піддубна, А.О.
ORCID
Keywords маркетинг
marketing
тенденції
тенденции
trends
медіа
медиа
media
традиційний маркетинг
традиционный маркетинг
traditional marketing
інтернет
интернет
Internet
соціальні мережі
социальные сети
social networks
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79299
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Піддубна, А.О. Цифровий маркетинг: основні тенденції та перспективи розвитку [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / А.О. Піддубна; наук. керівник О.В. Люльов. - Суми: СумДУ, 2020. - 35 с.
Abstract Структура та обсяг випускної кваліфікаційної роботи бакалавра. Робота складається із вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел який містить 16 найменувань, додатку. Загальний обсяг бакалаврської роботи 30 сторінок, у тому числі 1 таблиця, 1 рисунок, список використаних джерел 2 сторінки. Мета роботи - оцінка сучасних тенденцій та перспектив розвитку цифрового маркетингу. Для досягнення зазначеної мети поставлено та вирішено такі завдання: • Вивчити теоретичні аспекти розробки комплексу цифрового маркетингу; • Побудова визначення, принципів, основних складових цифрового маркетингу; • Визначити сучасні тенденції і перспективи використання у адаптивних системах управління збуту; • Аналізувати недоліки та базове порівняння традиційного та цифрового маркетингу в Україні; • Розробити етапи розробки маркетингової стратегії в Україні. Об'єкт дослідження - сучасні тенденції та перспективи розвитку в Україні. Предмет дослідження – комплекс цифрового маркетингу організацій в Україні. У кваліфікаційній роботі було вивчено теоретичні аспекти розробки комплексу цифрового маркетингу; побудовано визначення, принципів, основних складових цифрового маркетингу; визначено сучасні тенденції і перспективи використання у адаптивних системах управління збуту; проаналізовано недоліки та базове порівняння традиційного та цифрового маркетингу в Україні, розроблено етапи розробки маркетингової стратегії в Україні.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1197774902
Czechia Czechia
1
Egypt Egypt
1
France France
2018222459
Germany Germany
31315
Greece Greece
1
Ireland Ireland
-731347971
Japan Japan
213413940
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
214266
Norway Norway
1
Poland Poland
99045
Slovakia Slovakia
1857441852
Ukraine Ukraine
-731347972
United Kingdom United Kingdom
-634372042
United States United States
-634372049
Unknown Country Unknown Country
1250057962

Downloads

China China
1
Germany Germany
30508
India India
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
-634372051
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-844596518
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Piddubna_bachelor.pdf 2,78 MB Adobe PDF -1478938054

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.