Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79275
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Новації у маркетинговій товарній політиці промислових підприємств
Authors Вакулішина, І.М.
ORCID
Keywords новації
новации
innovations
інновації
инновации
innovations
товарні інновації
товарные инновации
commodity innovations
маркетингова товарна політика промислових підприємств
маркетинговая товарная политика промышленных предприятий
marketing product policy of industrial enterprises
новації у маркетинговій товарній політиці
новации в маркетинговой товарной политике
innovations in marketing product policy
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79275
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Вакулішина, В.В. Новації у маркетинговій товарній політиці промислових підприємств [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / В.В. Вакулішина; наук. керівник Н.Є. Летуновська. - Суми: СумДУ, 2020. - 67 с.
Abstract Актуальність теми роботи полягає у науковому обґрунтуванні новацій як важливої складової маркетингової товарної політики. Метою дипломної роботи вивчення місця новацій у маркетинговій товарній політиці промислових підприємств та розробка пропозицій нововведень. Завдання роботи: вивчення понять «новація», «інновація» в контексті маркетингової товарної політиці промислових підприємств, дослідження закордонного досвіду впровадження інновацій у маркетингову товарну політику промислових підприємств та порівняння його з вітчизняним, аналіз сучасного стану машинобудівного та насосного ринків України, проаналізувати показники діяльності та товарний портфель об’єкта дослідження, розробити пропозиції нововведень та оцінити перспективи їх упровадження. Об’єктом дипломної роботи виступає АТ «Сумський завод «Насосенергомаш» та його діяльність. Методи дослідження, що використовувались у роботі: аналіз і синтез, статистичний аналіз, ABC-XYZ-аналіз, матриця BCG, методи оцінки економічної ефективності. Наукова новизна дослідження: вивчення місця новацій та інновацій у маркетинговій товарній політиці, систематизація досліджень закордонного досвіду впровадженні новацій у товарну політику промислових підприємств. Практична значущість дослідження полягає у формуванні пропозицій нововведень у товарну політику підприємства АТ «Сумський завод «Насосенергомаш».
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1172
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
492490
United Kingdom United Kingdom
22241
United States United States
330927
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
138144
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
169364

Files

File Size Format Downloads
Vakulishina_bachelor.pdf 8,69 MB Adobe PDF 307511

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.