Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79238
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Спеціальна фізична і психофізіологічна підготовка волейболістів
Authors Ostapenko, Yurii Oleksandrovych
Ostapenko, Valentyna Vasylivna
ORCID
Keywords фізичне виховання
физическое воспитание
physical education
підготовка волейболістів
подготовка волейболистов
training of volleyball players
психофізіологічні якості
психофизиологические качества
psychophysiological qualities
Type Conference Papers
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79238
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Остапенко, Ю.О. Спеціальна фізична і психофізіологічна підготовка волейболістів [Текст] / Ю.О. Остапенко, В.В. Остапенко // Інноваційні технології в системі підвищення кваліфікації фахівців фізичного виховання і спорту: тези доповідей VIІ Міжнародної науково-методичної конференції (м. Суми, 16–17 квітня 2020 р.). – Суми: СумДУ, 2020. – С. 115-118.
Abstract Метою фізичного виховання є зміцнення здоров’я, загартування організму людини, розвиток фізичних якостей, удосконалення функціональних можливостей, формування й покращення життєво важливих рухових навичок, підготовка сучасної молоді до майбутньої висококваліфікованої професійної діяльності. Низькій рівень психофізіологічної та професійної готовності випускників до майбутньої практичної діяльності гостро становить проблему модернізації процесу фізичного виховання, пошуку ефективних засобів впливу на ріст професійної майстерності у закладах вищої освіти. Під час проведення практичних занять з фізичного виховання, одним з домінуючих аспектів є використання елементів цієї гри в оздоровчому та професійному напрямках, а також формування необхідних методичних знань з розвитку необхідних фізичних і психофізіологічних якостей у майбутній професійній діяльності. Вивчення науково-методичної літератури дало змогу встановити, що ефективність тренувального процесу волейболіста залежить від багатьох психофізіологічних якостей, таких як: обсяг зорового сприйняття ігрової ситуації, швидкості переробки інформації, оперативного мислення, зорової пам’яті та стійкості уваги [1; 2]. Тому, вивчення особливостей рухливості нервових процесів викликає особливий інтерес та є важливим питанням у підготовці студентів, які обрали волейбол для занять, як улюблений вид спорту. Мета дослідження. Охарактеризувати фізичні та психофізіологічні якості студентів-волейболістів.
Appears in Collections: Наукові видання (НН МІ)

Views

China China
1
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
526
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
29
Slovenia Slovenia
1
Ukraine Ukraine
160865
United Kingdom United Kingdom
16402
United States United States
262827
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Canada Canada
1
Germany Germany
84998
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
84997
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
16400

Files

File Size Format Downloads
Ostapenko_volleyball.pdf 898,2 kB Adobe PDF 186400

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.