Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74798
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Критерії соціалізації дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах (на базі НВК № 16)
Authors Лузан, А.В.
ORCID
Keywords діти з особливими освітніми потребами
дети с особенными образовательными потребностями
children with special educational needs
інклюзивне навчання
инклюзивное обучение
inclusive learning
соціалізація
социализация
socialization
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2019
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74798
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Лузан, А.В. Критерії соціалізації дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах (на базі НВК № 16) [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 231 - соціальна робота / А.В. Лузан; наук. керівник А.В. Борисова. - Суми: СумДУ, 2019. - 60 с.
Abstract За останні роки в Україні відбувається істотна зміна відношення суспільства до дітей з особливими освітніми потребами. Все більш стає зрозумілим, що психофізичні порушення не заперечують людської суті, здатності відчувати, переживати, набувати соціального досвіду. Приходить розуміння того, що кожній дитині необхідно створювати сприятливі умови розвитку, які враховують її індивідуальні освітні потреби і здібності. Назріла гостра необхідність в розумінні проблем дітей з особливими освітніми потребами, у визнанні їх прав на освіту, бажанні і готовності включити їх в дитяче співтовариство. Це допоможе звільнити таких дітей від соціальної ізоляції, сприятиме здоровій взаємодії їх з іншими дітьми та розвитку позитивного, терпеливого, толерантного, лояльного ставлення до них з боку оточуючих. Також, слід зазначити, що в умовах навчального середовища для дитини з особливими освітніми потребами важливим є процес соціалізації, який відбувається перш за все в сім’ї, а потім у школі. Вона дуже важлива для кожної маленької людини, а для дитини з особливими освітніми потребами особливо. І саме школа грає найважливішу роль в процесі адаптації її до життя. Аналіз стану здоров’я, порушення психофізичного розвитку дитини, бажання батьків надати їй освіту в загальноосвітньої школі, виховання в сімейному колі дає поштовх для змін в освітньому процесі. Завдяки створеним умовам щороку зростає кількість дітей з особливими потребами, які навчаються в інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів. Так, у 2016/2017 навчальному році в інклюзивних класах навчаються 4180 учнів, що на 53,6 відсотка (або на 1460 учнів) більше порівняно з 2015/2016 навчальним роком (2720 учнів)
В последние годы в Украине происходит существенное изменение отношения общества к детям с особыми образовательными потребностями. Все более понятным становится то, что психофизические нарушения не отрицают человеческой сути, способности чувствовать, переживать, приобретать социальный опыт. Приходит понимание того, что каждому ребенку необходимо создавать благоприятные условия развития, которые учитывают его индивидуальные образовательные потребности и способности. Назрела острая необходимость в понимании проблем детей с особыми образовательными потребностями, в признании их прав на образование, желании и готовности включить их в детское сообщество. Это поможет освободить таких детей от социальной изоляции, способствовать здоровому взаимодействия их с другими детьми и развития положительного, терпеливого, толерантного, лояльного отношения к ним со стороны окружающих. Также, следует отметить, что в условиях учебной среды для ребенка с особыми образовательными потребностями важным является процесс социализации, который происходит прежде всего в семье, а затем в школе. Она очень важна для каждого маленького человека, а для ребенка с особыми образовательными потребностями в особенности. И именно школа играет важнейшую роль в процессе адаптации ее к жизни. Анализ состояния здоровья, нарушения психофизического развития ребенка, желание родителей дать ей образование в общеобразовательной школе, воспитание в семейном кругу дает толчок для изменений в образовательном процессе. Благодаря созданным условиям ежегодно растет количество детей с особыми потребностями, которые учатся в инклюзивных классах общеобразовательных учебных заведений. Так, в 2016/2017 учебном году в инклюзивных классах учатся 4180 учеников, что на 53,6 процента (или на 1460 учащихся) больше по сравнению с 2015/2016 учебным годом (2720 учащихся)
In recent years, there has been a significant change in society's attitude towards children with special educational needs. It is becoming increasingly clear that psychophysical disorders do not deny the human essence, the ability to feel, to experience, to acquire social experience. There is an understanding that every child needs to create favorable conditions for development that take into account his or her individual educational needs and abilities. There is an urgent need to understand the problems of children with special educational needs, to recognize their rights to education, the desire and willingness to include them in the children's community. This will help release such children from social isolation, promote healthy interaction with other children and develop a positive, patient, tolerant, loyal attitude towards them. It should also be noted that in the context of a learning environment for a child with special educational needs, the socialization process that takes place primarily in the family and then in school is important. It is very important for every little person, and especially for a child with special educational needs. And it is the school that plays the most important role in the process of adapting it to life. The analysis of the state of health, the violation of the child's psychophysical development, the parents' desire to provide her education in a comprehensive school, education in the family circle give impetus for changes in the educational process. Thanks to the conditions created, the number of children with special needs enrolled in inclusive classes of comprehensive schools is increasing every year. Thus, in the 2016/2017 school year, 4180 students are enrolled in inclusive classes, which is 53.6 percent (or 1460 students) more than the 2015/2016 academic year (2720 students)
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
-1659938864
Finland Finland
732108860
France France
812903498
Germany Germany
142164
Greece Greece
1
Ireland Ireland
238689605
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Portugal Portugal
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
-1659938866
Spain Spain
-1354555747
Ukraine Ukraine
-684849297
United Kingdom United Kingdom
515098671
United States United States
2112365181
Unknown Country Unknown Country
64834334

Downloads

Australia Australia
1
Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
1
Czechia Czechia
1850730138
Denmark Denmark
1
Finland Finland
17227
France France
-883140450
Germany Germany
2112365177
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
1
North Macedonia North Macedonia
1
Poland Poland
2112365176
Portugal Portugal
131305
Romania Romania
173101
Russia Russia
-684849296
Singapore Singapore
1
Spain Spain
515098678
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
-883140452
United Kingdom United Kingdom
174041
United States United States
2112365177
Unknown Country Unknown Country
29119983

Files

File Size Format Downloads
Luzan_bak_rob.pdf 856,81 kB Adobe PDF 1986442519

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.