Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72791
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості використання фоностилістичних засобів у англомовному рекламному дискурсі
Authors Yemelianova, Olena Valerianivna  
Yemelyanova, Olena Valerianivna
Малай, А.А.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-3277-1227
Keywords фоностилістичні засоби
фоностилистичческие средства
phono-stylistic means
англомовний рекламний дискурс
англоязычный рекламный дискурс
English advertising discourse
фонетична компресія
фонетическая компрессия
phonetic compression
Type Conference Papers
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72791
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Мелай, А.А. Особливості використання фоностилістичних засобів у англомовному рекламному дискурсі [Текст] / А.А.Мелай, О.В. Ємельянова // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали V Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 19-20 квітня 2018. - Суми: СумДУ, 2018. – С. 33-35.
Abstract Для сучасного рекламного дискурсу характерним є активне уживання звуконаслідування та звуковідтворення. Звуковідтворення – внесення до тексту переданих фонетичними засобами мови криків тварин і птахів, звуки машин й іншої техніки. Зазвичай використовують неповнозначні слова, звукові комплекси, які є індивідуально авторськими і не належать до мовної системи. А це означає, що, по суті, кожен із нас може представити той чи інший звук у своїй власній інтерпретації.
Для современного рекламного дискурса характерно активное употребление звукоподражания и звуковоспроизведение. Звуковоспроизведение – внесение в текст переданных фонетическими средствами языка криков животных и птиц, звуки машин и другой техники. Обычно используют неполнозначные слова, звуковые комплексы, которые являются индивидуально авторскими и не относятся к языковой системе. А это означает, что, по сути, каждый из нас может представить тот или иной звук в своей собственной интерпретации.
Modern advertising discourse is characterized by active use of onomatopoeia and sound reproduction. Sound reproduction – adding to the text transmitted by phonetic means cries of animals and birds, the sounds of cars and other equipment. Incomplete words, sound complexes are usually used, which are individually coined and do not belong to the language system. This means that, in fact, each of us can present a particular sound in its own interpretation.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

France France
1
Germany Germany
40016
Ireland Ireland
1485
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
80030
United Kingdom United Kingdom
7872
United States United States
261815
Unknown Country Unknown Country
15

Downloads

Austria Austria
851
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
40015
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
261815
Unknown Country Unknown Country
7

Files

File Size Format Downloads
Malay_English_advertising_discourse.pdf 150,56 kB Adobe PDF 302690

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.