Search


Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 121
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2010 Роль маркетингових досліджень у забезпеченні ефективної роботи підприємств легкої промисловості Ковальчук, Світлана Володимирівна; Ковальчук, Светлана Владимировна; Kovalchuk, Svitlana Volodymyrivna; Петрицька, Ольга Станіславівна; Петрицкая, Ольга Станиславовна; Petrytska, Olha Stanislavivna Article -885705509 -819881791
2013 Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційних системах бізнесу Лилик, І.В. Article 39262681 6583263
2009 Теорія і практика управління в системах функціонування міського пасажирського транспорту Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Маленко, Я.О. Article -923077138 -279525966
2011 Маркетингова інтеграція інноваційного процесу на основі концепції життєвого циклу товару Рассихіна, Вікторія Євгенівна; Рассихина, Виктория Евгеньевна; Rassykhina, Victoriia Yevhenivna; Мартинова, Ольга Валентинівна; Мартынова, Ольга Валентиновна; Mаrtynova, Olha Valentynivna Article 641960768 174755691
2014 To the question of effective marketing innovation and investment projects choice in the engineering industry Sokolova, L.V.; Veriasova, G.M.; Sokolov, O.Y. Article 755677561 1006590682
2013 Маркетингові комунікаційні практики громадських організацій із запобігання торгівлі людьми Борисова, Т.М. Article -1939398050 -1636741088
2010 К вопросу о ценообразовании в экологическом маркетинге Садченко, Елена Васильевна; Ничитайлова, Нелли Сергеевна Article 1201618307 914243502
2012 Маркетинг комерціалізації результатів інноваційної діяльності в промисловості Калиниченко, Максим Петрович Article -626414376 1465702152
2017 Marketing audit of innovation activity of enterprises: theoretical and methodical approach Balyk, U.; Kolisnyk, M. Article 572356784 608614066
2009 Маркетинг, орієнтований на вартість, як інструмент сталого розвитку підприємств Робул, Ю.В. Article -564244052 6946530