Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68553
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування фонетичної компетенції студентів мовних вузів за допомогою мобільних технологій навчання
Authors Лоян, К.А.
ORCID
Keywords мобільне навчання
мобильное обучение
mobile learning
вивчення англійської мови
изучение английского языка
Mobile Assisted Language Learning (MALL)
фонетична компетенція
фонетическая компетенция
phonetic competence
мобільні пристрої
мобильные устройства
mobile devices
мобільні додатки
мобильные приложения
mobile applications
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68553
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Лоян, К.А. Формування фонетичної компетенції студентів мовних вузів за допомогою мобільних технологій навчання [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 6.020303 - філологія / К.А. Лоян; наук. керівник А.В. Красуля. - Суми: СумДУ, 2018. - 35 с.
Abstract Бакалаврська робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі обґрунтовано актуальність та практичне значення обраної теми, поставлено мету та завдання дослідження, визначено методи, сформульовано об’єкт та предмет роботи. У першому розділі розглянуто концепцію «мобільного навчання», досліджено використання мобільних технологій у навчанні англійської мови, проаналізовано переваги та недоліки такого виду навчання. У другому розділі окреслено результати педагогічного експерименту, проведеного з метою формування фонетичної компетенції студентів за допомогою мобільних додатків.
The paper consists of introduction, two chapters, conclusions, the list of references and appendices. The introduction outlines the aim and objectives of the study, justifies theoretical and practical value of the research, and describes its methodology and research design. The first chapter presents the concept of mobile learning, gives an overview of mobile technologies in English as a foreign language classroom, and highlights its advantages and challenges. Chapter 2 details the research findings, provides conclusions and discussions about innovative ways to support students’ foreign language acquisition, namely, phonetic competence development via mobile devices.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Belarus Belarus
51978265
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
197254018
Greece Greece
15386
Ireland Ireland
5329521
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2044
Romania Romania
1
Singapore Singapore
-388180680
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
-2039943715
United Kingdom United Kingdom
1818008618
United States United States
-528637350
Unknown Country Unknown Country
603260546

Downloads

Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
555793922
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1661618
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
-528637352
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-528637352
Unknown Country Unknown Country
96

Files

File Size Format Downloads
Krasulya_bak_rob.pdf 882,73 kB Adobe PDF -499819063

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.