Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67623
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Деякі стратегії розвитку критичного мисленння молодших школярів
Authors Томашевська, Л.Л.
ORCID
Keywords критичне мислення
початкова школа
самостійна пізнавальна діяльність
critical thinking
elementary school
independent cognitive activity
критическое мышление
начальная школа
самостоятельная познавательная деятельность
Type Conference Papers
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67623
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Томашевська, Л.Л. Деякі стратегії розвитку критичного мисленння молодших школярів [Текст] / Л.Л.Томашевська // Освіта, наука та виробництво: розвиток і перспективи: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Шостка, 19 квітня 2018 р. – Суми: СумДУ, 2018. – С. 218-219.
Abstract Критичне мислення передбачає неупереджене дослідження предмета або проблеми. Процес починається з визначення того, що ми вже знаємо з того чи іншого питання, та чого належить навчитись. Потім слід приступити до вільного виявлення фактів і розгляду варіантів, і в кінці перейти до заснованого на цих фактах осмислення. Потім порівнюються інформація, зокрема й упередження і забобони як власні, так і інших учнів, і фахівців, й виробляється основа для власного судження. Коротко кажучи, я навчаюсь, коли обговорюю, дискутую з моїми однокласниками. Мої однокласники навчаються, слухаючи мене, реагуючи та сприймаючи мої відповіді. Ми всі обдумуємо речі, працюючи разом. Як група ми можемо знати більше, знайти більше і мати більше ідей, ніж кожен/кожна з нас індивідуально. Застосовуючи наше власне мислення і розвиваючи власні погляди, ми починаємо розуміти проблему глибше. Те, чого ми вчимося досліджуючи, стає частиною наших думок швидше, ніж завчені слова, які ми швидко забуваємо. Це суть навчання для розвитку критичного мислення. Учні вчаться думати у процесі мислення; вчитися через практику навчання;висловлюватися через практику суджень та оцінку цих суджень.
Appears in Collections: Наукові видання (ШІ)

Views

France France
1
Germany Germany
39996649
Greece Greece
25835
Ireland Ireland
8681675
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Singapore Singapore
1850368319
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
1723814634
United Kingdom United Kingdom
287435294
United States United States
-594230659
Unknown Country Unknown Country
1212616061

Downloads

France France
4087
Germany Germany
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
13566
Ukraine Ukraine
1212616062
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
233740517
Unknown Country Unknown Country
31

Files

File Size Format Downloads
Tomashevska_krytychne_myslennia.pdf 709,38 kB Adobe PDF 1446374267

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.