Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67616
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Практика формування здоров’язбережної компетентності як розвиток соціальної особистості молодшого школяра на уроках основ здоров'я
Authors Синиця, О.В.
ORCID
Keywords основи здоров'я
початкова школа
сучасні педагогічні технології
health basics
elementary school
modern pedagogical technologies
основы здоровья
начальная школа
современные педагогические технологии
Type Conference Papers
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67616
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Синиця, О.В. Практика формування здоров’язбережної компетентності як розвиток соціальної особистості молодшого школяра на уроках основ здоров'я [Текст] / О.В.Синиця // Освіта, наука та виробництво: розвиток і перспективи: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Шостка, 19 квітня 2018 р. – Суми: СумДУ, 2018. – С. 216-217.
Abstract «Школа має стати противагою суспільству, яке молиться на технології та проповідує суцільне споживання. Її завдання – допомогти дітям усвідомити сенс і цінності життя. Школа має стати адвокатом дітей за всього розмаїття і складності їхніх характерів. Педагогіка покликана вказувати дітям шляхи, ставши на які вони навчаться бути відповідальними, розвинуть у собі самостійність і незалежність».
Appears in Collections: Наукові видання (ШІ)

Views

Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
19241
Lithuania Lithuania
3250
Singapore Singapore
267068
Ukraine Ukraine
1029791
United Kingdom United Kingdom
67226
United States United States
534135
Unknown Country Unknown Country
4876

Downloads

France France
1624
Germany Germany
1925590
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
267067
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1029791
Unknown Country Unknown Country
42

Files

File Size Format Downloads
Synytsia_shkoliari.pdf 803,82 kB Adobe PDF 3224118

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.