Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67161
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Дієво-ситуативна модель когніції як онтологія мови / мовної освіти
Authors Мартинюк, А.П.
ORCID
Keywords концепція мови
модель когніції
мовна освіта
концепция языка
модель когниции
языковое образование
concept of language
model of cognition
language education
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67161
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Мартинюк, А.П. Дієво-ситуативна модель когніції як онтологія мови / мовної освіти [Текст] / А.П. Мартинюк // Якісна мовна освіта у сучасному глобалізованому світі: тенденції, виклики, перспективи: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Суми, 23-24 листопада 2017 р. - Суми: СумДУ, 2017. - С. 94-99.
Abstract Будь-яка концепція мови, як і будь-яка концепція мовної освіти, має грунтуватися на певній моделі когніції. На сучасному етапі розвитку когнітивної науки існує три моделі когніції: комп’ютаційна (computational), втілена (embodied) і дієво-ситуативна (enacted/situated).
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Belgium Belgium
1
China China
1
Germany Germany
3
Ireland Ireland
12390
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Russia Russia
42597
South Korea South Korea
1
Ukraine Ukraine
816290
United Kingdom United Kingdom
42594
United States United States
6795
Unknown Country Unknown Country
125782

Downloads

China China
2
Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
816290
United Kingdom United Kingdom
42595
United States United States
1046457
Unknown Country Unknown Country
7

Files

File Size Format Downloads
Martyniuk.pdf 2,03 MB Adobe PDF 1905353

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.