Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67131
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Англійські щілинні фонеми у спонтанному мовленні дикторів-британців, американців і канадійців
Authors Лавренчук, Я.Ю.
ORCID
Keywords англійська мова
щілинні фонеми
фонетичне дослідження
английский язык
щелевые фонемы
фонетическое исследование
English
slit phonemes
phonetic research
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67131
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Лавренчук, Я.Ю. Англійські щілинні фонеми у спонтанному мовленні дикторів-британців, американців і канадійців [Текст] / Я.Ю. Лавренчук // Якісна мовна освіта у сучасному глобалізованому світі: тенденції, виклики, перспективи: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Суми, 23-24 листопада 2017 р. - Суми: СумДУ, 2017. - С. 77-80.
Abstract Найбільш вживаними серед національних варіантів (НВ) англійської мови на сучасному етапі є британський, американський і канадський.Озвучене мовлення носіїв цих НВ англійської мови дещо різниться між собою, однак мовці здатні розуміти одне одного майже без зайвих зусиль, можливо, навіть і не усвідомлюючи того, що їх мовлення підпорядковується чітким правилам вимовляння алофонів голосних і приголосних фонем.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Belgium Belgium
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
10486
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Ukraine Ukraine
60689
United Kingdom United Kingdom
30568
United States United States
18127
Unknown Country Unknown Country
17

Downloads

China China
2
Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
119893
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
119893
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Lavrenchuk.pdf 1,14 MB Adobe PDF 239795

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.