Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66929
Title: Дослідження сутності каналів при управлінні дистрибуцією у сфері маркетингу та логістики
Other Titles: Изучение сущности каналов в управлении распределением в области маркетинга и логистики
Investigating the essence of channels in the management of distribution in the field of marketing and logistics
Authors: Bilovodska, Olena Anatoliivna 
Гвоздецька, М.Ю.
Keywords: дистрибуція
дистрибуция
distribution
товарорух
товародвижение
commoditie
ланцюг розподілу
цепь распределения
distribution chain
логістичний ланцюг
логистическая цепь
logistics chain
канал розподілу
канал распределения
distribution channel
логістичний канал
логистический канал
logistics channel
маркетинговий канал
маркетинговый канал
marketing channel
канал товароруху
канал товародвижения
channel of commodity turnover
канал збуту
канал сбыта
sales channel
Issue Year: 2018
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет; ТОВ "ДКС Центр"
Citation: Біловодська, О.А. Дослідження сутності каналів при управлінні дистрибуцією у сфері маркетингу та логістики [Текст] / О.А. Біловодська, М.Ю. Гвоздецька // Ефективна економіка. – 2018. – №2. - Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/2_2018/43.pdf
Abstract: У роботі виконано критичний аналіз і систематизовано існуючі підходи щодо визначення сутності та змісту розподілу (дистрибуції) та товароруху, каналів, через які готові товари та послуги переміщуються з місць їхнього виготовлення до місць призначення. З’ясовано, до якої сфери належить той чи інший різновид каналу і запропоновано авторські підходи до визначення. Визначено, що канал розподілу містить дві складові – маркетингову та логістичну, які знаходяться у взаємозв’язку та взаємозалежності, і мають ряд переваг та синергетичний ефект від їх поєднання.
В работе выполнен критический анализ и систематизированы существующие подходы к определению сущности и содержания распределения (дистрибуции) и товародвижения, каналов, через которые готовы товары и услуги перемещаются из мест их изготовления к месту назначения. Выяснено, к какой сфере относится тот или иной вид канала и предложены авторские подходы к определению. Определено, что канал распределения содержит две составляющие - маркетинговую и логистическую, которые находятся во взаимосвязи и взаимозависимости, имеют ряд преимуществ и синергетический эффект от их сочетания.
In this work a critical analysis and systematization of existing approaches to the definition of the essence and content of distribution, commodities and the channels through the goods and services are moved from the places of their manufacturing to the destinations are performed. It was determined to what sphere one or another kind of channel belongs and author's approaches to determination are offered. It has been determined that the distribution channel has two components: marketing and logistics, which are interconnected and interdependent, and have a number of advantages and a synergistic effect from their combination.
Description: Держбюджетна тема "Розроблення механізму комерціалізації інноваційної продукції" (0118U003572)
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66929
Type: Article
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other39
Germany2
Italy1
Moldova1
Netherlands1
Romania1
Ukraine1
United States7
Downloads
Other41
China2
Germany1
Netherlands1
Romania1
Russia1
Ukraine1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Bilovodska_Hvozdetska_ЕЕ_2_2018.pdfосновна стаття595.99 kBAdobe PDF48Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.