Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66849
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль роботів у сучасному суспільстві
Authors Палажченко, Є.В.
ORCID
Keywords роботи-маніпулятори
роботы-манипуляторы
work-manipulators
робот-каменяр Hadrian X
робот-каменщик Hadrian X
robot masseur Hadrian X
Smart Tissue Autonomous Robot (STAR)
штучний інтелект
искусственный интеллект
artificial intelligence
Type Conference Papers
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66849
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Палажченко, Є.В. Роль роботів у сучасному суспільстві [Текст] / Є.В. Палажченко; кер. О.В. Бойко // Перший крок у науку: матеріали ІX студентської конференції, м. Суми, 25 лютого 2018 р. / відп. за вип. С.М. Солодовніков. – Суми: СумДУ, 2018. – С. 132-133.
Abstract Сьогодення характеризується стрімким розвитком інформаційних технологій та робототехніки. Ні у кого не виникає сумнівів щодо ролі технологічних інновацій у нашому житті. Однак, при цьому виникає питання, яку саме роль відіграють робототехнічні системи. Тому в роботі поставлено за мету проаналізувати розвиток, місце, та вплив робототехніки на сучасне суспільство.
Appears in Collections: Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ЕлІТ)

Views

France France
2
Germany Germany
1232
Greece Greece
1
Ireland Ireland
13262
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
384323
Ukraine Ukraine
100549
United Kingdom United Kingdom
50583
United States United States
26522
Unknown Country Unknown Country
8

Downloads

China China
1
Germany Germany
1229
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
192161
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
192161
Unknown Country Unknown Country
10

Files

File Size Format Downloads
Palazhchenko_Rol_robotiv_u_suchasnomu_suspilstvi.pdf 1,18 MB Adobe PDF 385565

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.