Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66537
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль і значення маркетингової політики розподілу в забезпеченні успіху підприємств на ринку
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords товарна політика
товарная политика
commodity policy
маркетингова політика розподілу
маркетинговая политика распределения
marketing distribution policy
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66537
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Біловодська, О.А. Роль і значення маркетингової політики розподілу в забезпеченні успіху підприємств на ринку [Текст] / О.А. Біловодська // Системи розроблення та постановлення продукції на виробництво. Індустрія 4.0. Сучасний напрямок автоматизації та обміну даними у виробничих технологіях: матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції м. Суми, 22-26 травня 2017 р. / Ред.кол.: О.Г. Гусак, К.О. Дядюра. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 14.
Abstract Економічно обґрунтована й ефективна політика розподілу підприємства безпосередньо впливає на всі маркетингові рішення. Так, наприклад, політика ціноутворення залежить від того, здійснюється розподіл продукції напряму споживачам чи через посередників, а товарна політика – своєчасного забезпечення ресурсами для виготовлення конкурентоспроможної продукції. Крім того, визначення методів дистрибуції передбачає формування довгострокових партнерських відносин з іншими ринковими контрагентами, дозволяє вчасно визначати та враховувати потреби і запити споживачів, що сприяє посиленню ринкових позицій на рівні окремої організації, а також галузі й держави в цілому.
Appears in Collections: Наукові видання (ТеСЕТ)

Views

Germany Germany
1
Ireland Ireland
247187
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
6064557
United Kingdom United Kingdom
2290478
United States United States
60957604
Unknown Country Unknown Country
6064556

Downloads

China China
1
Germany Germany
806553
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
16957260
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
46290822
Unknown Country Unknown Country
7

Files

File Size Format Downloads
Bilovodska_marketingova_politika.pdf 776,44 kB Adobe PDF 64054645

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.