Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66277
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Основи моделювання рішень економічних суб’єктів з урахуванням цінностей та норм соціальної відповідальності
Other Titles Основы моделирования решений экономических субъектов с учетом ценностей и норм социальной ответственности
Economic entities’ decision modelling fundaments adjusted for values and norms of social responsibility
Authors Потрашкова, Л.В.
ORCID
Keywords соціальна відповідальність економічних суб’єктів
соціальна відповідальність споживачів
моделювання прийняття рішень
суспільні цінності
соціальні норми
відносини економічних суб’єктів
социальная ответственность экономических субъектов
социальная ответственность потребителей
моделирование принятия решений
общественные ценности
социальные нормы
отношения экономических субъектов
economic entities’ social responsibility
social responsibility of consumers
decision modeling
social values
social norms
relations of economic subjects
Type Article
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66277
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Потрашкова, Л.В. Основи моделювання рішень економічних суб'єктів з урахуванням цінностей та норм соціальної відповідальності [Текст] / Л.В. Потрашкова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 4. - С. 209-218. - DOI: 10.21272/mmi.2017.4-18
Abstract Для планування діяльності підприємства потрібно мати інформацію про поведінку його стейкхолдерів. Така інформація може бути отримана шляхом моделювання рішень відповідних економічних суб’єктів. При цьому важливо враховувати, що на рішення економічних суб’єктів впливають такі соціальні регулятори, як суспільні цінності та соціальні норми, які в останні десятиліття зазнали трансформацій під впливом ідей соціальної відповідальності. Тому в статті запропоновано удосконалення базової моделі прийняття рішень шляхом урахування в ній суспільних цінностей та норм соціальної відповідальності, а також характеристик відносин особи, що приймає рішення, з відповідними контрагентами.
Для планирования деятельности предприятия нужно иметь информацию о поведении его стейкхолдеров. Такая информация может быть получена путем моделирования решений соответствующих экономических субъектов. При этом важно учитывать, что на решения экономических субъектов влияют такие социальные регуляторы, как общественные ценности и социальные нормы, которые в последние десятилетия претерпели трансформацию под влиянием идей социальной ответственности. В связи с этим в статье предложено усовершенствование базовой модели принятия решений путем учета в ней общественных ценностей и норм социальной ответственности, а также характеристик отношений лица, принимающего решение, с соответствующими контрагентами.
The purpose of the article is to improve the basic model of decision-making by taking into account its values and norms of social responsibility, as well as the characteristics of decision-maker’s relations with the respective counterparties.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
559
Ireland Ireland
2106
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
32373
United Kingdom United Kingdom
16327
United States United States
94997
Unknown Country Unknown Country
32372

Downloads

China China
4
Germany Germany
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
94997
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
178739
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
Potrashkova.pdf 208,71 kB Adobe PDF 273747

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.