Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66136
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингове забезпечення розвитку сільського зеленого туризму в Україні
Other Titles Marketing support of rural green tourism development in Ukraine
Маркетинговое обеспечение развития сельского зеленого туризма в Украине
Authors Кузьо, Н.Є.
Косар, Н.С.
ORCID
Keywords туристичний продукт
сільський зелений туризм
сегменти ринку туристичних послуг
ільські садиби та міні-готелі
вподобання споживачів у сфері туризму
туристический продукт
сельский зеленый туризм
сегменты рынка туристических услуг
сельские усадьбы и мини-отели
реимущества потребителей в сфере туризма
tourism product
rural green tourism
tourism market segments
farmstead and mini-hotels
consumer preferences in tourism
Type Article
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66136
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Кузьо, Н.Є. Маркетингове забезпечення розвитку сільського зеленого туризму в Україні [Текст] / Н.Є. Кузьо, Н.С. Косар // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 2. - С. 369-381.
Abstract Установлено, що внаслідок своїх природних умов Україна має потужний туристичний потенціал у сфері сільського зеленого туризму, уточнено сутність та характеристики продукту у цій сфері туризму. На підставі проведеного інтернет-опитування було визначено потреби та вподобання споживачів цього виду туризму та невисоку поінформованість потенційних клієнтів у цій сфері. На підставі дослідження обґрунтовано необхідність об’єднання зусиль туристичних операторів та агенцій сумісно з суб’єктами, які безпосередньо надають послуги у цій сфері у напрямі реалізації сегментоорієнтованої продуктової політики для споживачів різної вікової категорії, з різним рівнем доходів та складом сім’ї.
Установлено, что вследствие своих природных условий Украина имеет мощный туристический потенциал в сфере сельского зеленого туризма, уточнены сущность и характеристики продукта в этой сфере туризма. На основании проведенного Интернет-опроса были определены потребности и преимущества потребителей в этом виде туризма и невысокую осведомленность потенциальных клиентов в этой сфере. На основании исследования обосновано необходимость объединения усилий туристических операторов и агентств совместно с субъектами, которые непосредственно предоставляют услуги в этой сфере, в направлении реализации сегментоориентированой продуктовой политики для потребителей различной возрастной категории, с разным уровнем доходов и составом семьи.
The article aims is to clarify the essence and characteristics of rural green tourism and determine the prospects of tourism development based directly on consumers demands.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Germany Germany
142966
Greece Greece
5584
Ireland Ireland
71484
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
3308333
United Kingdom United Kingdom
1120834
United States United States
8243467
Unknown Country Unknown Country
3308332

Downloads

France France
1
Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
8243467
United Kingdom United Kingdom
2791
United States United States
8243467
Unknown Country Unknown Country
560696

Files

File Size Format Downloads
Kuzo.pdf 466,66 kB Adobe PDF 17050426

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.