Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65258
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинговий аспект інноваційного розвитку виноробних підприємств
Authors Бондаренко, С.А.
ORCID
Keywords виноробство
winemaking
виноделие
маркетинг
marketing
інноваційний розвиток
innovation development
инновационное развитие
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65258
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Бондаренко, С.А. Маркетинговий аспект інноваційного розвитку виноробних підприємств [Текст] / С.А. Бондаренко // International Economic Relations and Sustainable Development: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 5–6 травня 2017 р. / за заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми: Сумський державний університет, 2017. - С. 89-91.
Abstract Виноробство України потребує якісних змін. Як показує практика, значною проблемою для України є відставання від вимог часу нормативно - правового забезпечення і інституціонального регулювання галузі. Нинішній етап розвитку галузі характеризується глибоким кризовим становищем, який носить системний характер, тому вимагає комплексної оцінки і дієвих заходів на усіх рівнях регулювання.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Austria Austria
1
France France
1
Germany Germany
1
Ireland Ireland
4573
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
623
Ukraine Ukraine
17046
United Kingdom United Kingdom
9147
United States United States
2494
Unknown Country Unknown Country
17045

Downloads

China China
2
France France
4573
Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
50933
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4572
Unknown Country Unknown Country
10

Files

File Size Format Downloads
Bondarenko_winemaking.pdf 1,44 MB Adobe PDF 60094

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.