Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64843
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові ризики інноваційної діяльності
Authors Никонець, М.О.
ORCID
Keywords маркетингові ризики
маркетинговые риски
marketing risks
характеристика ризиків
характеристика рисков
risk profile
фактори ризику
факторы риска
risk factors
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64843
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Никонець, М.О. Маркетингові ризики інноваційної діяльності [Текст] / М.О. Никонець; наук. кер. Ю.М. Мельник // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 296-299.
Abstract У ринковій економіці ризик є постійним супутнім фактором ведення бізнесу, що необхідно враховувати кожному підприємству особливо при здійсненні інноваційної діяльності. Ігнорування або недооцінка маркетингових ризиків при прийнятті управлінських рішень призводить до зниження ефективності реалізації інноваційних проектів.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

France France
1167
Germany Germany
7004
Ireland Ireland
4671
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
82885
United Kingdom United Kingdom
14009
United States United States
667
Unknown Country Unknown Country
27682

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
82885
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
667
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Nykonets_marketynhovi_ryzyky.pdf 2,64 MB Adobe PDF 83565

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.