Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64630
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Мерчандайзинг у діяльності банків
Authors Конопелько, Г.М.
ORCID
Keywords банківські послуги
банковские услуги
banking services
мерчандайзинг
merchandising
просування послуг
продвижение услуг
promotion of services
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64630
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Конопелько, Г.М. Мерчандайзинг у діяльності банків [Текст] / Г.М. Конопелько ; наук. кер. О.Ф. Грищенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 284-285.
Abstract Ринок сфери банківських послуг дивує нас різними новинками та популяризацією використання у своїй діяльності Інтернет-технологій. Проте, окрім введення якихось інновацій необхідно слідкувати ще за тим, що не є інновацією, проте, що є діючим методом продажів та інформування споживачів. Мова йде саме про мерчандайзинг. Адже, це порівняно новий метод діяльності, метою якого є просування товарів, шляхом правильного розташування, рекламних матеріалів.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Germany Germany
31466
Ireland Ireland
4643
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
258
Ukraine Ukraine
210464
United Kingdom United Kingdom
105490
United States United States
1898821
Unknown Country Unknown Country
210463

Downloads

Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
773248
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1898820
Unknown Country Unknown Country
8

Files

File Size Format Downloads
Konopelko_merchandaizynh.pdf 1,68 MB Adobe PDF 2672079

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.