Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63716
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Соціальний аспект стимулювання збуту в діяльності банку
Other Titles The social aspect of sales promotion in the bank
Социальный аспект стимулирования сбыта в деятельности банка
Authors Bondarenko, Alla Fedorivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-8439-1787
Keywords комунікаційна стратегія
коммуникационная стратегия
communication strategy
public relations
стимулювання збуту банківського продукту
sales promotion of banking products
стимулирование сбыта банковского продукта
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63716
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Бондаренко, А.Ф. Соціальний аспект стимулювання збуту в діяльності банку [Текст] / А.Ф. Бондаренко // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: зб. тез доповідей ХІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (28-29 жовтня 2010 р.): в 2-х т. – Суми: УАБС НБУ, 2010. - Т. 2. - С. 32-33.
Abstract У статті розглядається соціальний аспект стимулювання збуту в діяльності банку.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
16
Ireland Ireland
1518
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
9968
United Kingdom United Kingdom
5201
United States United States
29704
Unknown Country Unknown Country
9967

Downloads

Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
3
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
29704
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
56376
Unknown Country Unknown Country
12

Files

File Size Format Downloads
Bondarenko_public_relations1.pdf 211,22 kB Adobe PDF 86100

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.