Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63661
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингова стратегія управління банком
Other Titles Маркетинговая стратегия управления банком
Marketing strategy of the bank management
Authors Дубовик, С.В.
ORCID
Keywords маркетингова стратегія
цільовий сегмент споживачів
позиціонування власного бренду
marketing strategy
target customer segment
brand positioning
целевой сегмент потребителей
позиционирование собственного бренда
маркетинговая стратегия
Type Conference Papers
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63661
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Дубовик, С.В. Маркетингова стратегія управління банком [Текст] / С.В. Дубовик // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: зб. тез доповідей за матеріалами ХІ Науково-практичної конференції студентів (22 квітня 2008 р.) та ХІІ Науково-практичної конференції студентів (23 квітня 2009 р.). – Суми: УАБС НБУ, 2009. – С. 13-15.
Abstract У статті розглядається маркетингова стратегія управління банком.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
3676
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1838
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
57937
United Kingdom United Kingdom
9959
United States United States
96481
Unknown Country Unknown Country
19391

Downloads

China China
2
Germany Germany
25
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
57936
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
189285
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Dubovyk_marketing_strategy1.pdf 517,12 kB Adobe PDF 247252

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.