Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63527
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стратегія формування корпоративної культури організації: теоретико – методологічний підхід
Other Titles Strategy formation of corporate culture: theoretical - methodological approach
Authors Kryvenko, Larysa Volodymyrivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-7485-4346
Keywords корпоративна культура
засади корпоративної стратегії
corporate culture
principles of corporate strategy
Type Conference Papers
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63527
Publisher
License
Citation Кривенко, Л.В. Стратегія формування корпоративної культури організації: теоретико-методологічний підхід [Текст] / Л.В. Кривенко // Міжнародна банківська конкуренція: теорія і практика: зб. тез доп. ІV Міжнародної науково-практичної конференції (21-22 травня 2009 р.): у 2 т. – Суми: УАБС НБУ 2009. – Т. 2. – С. 6 – 7.
Abstract Запропонована теоретико – методологічна стратегія формування корпоративної культури організації.
A theoretical - methodological strategy of corporate culture of the organization.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Australia Australia
1
Germany Germany
33
Greece Greece
1
Ireland Ireland
2798
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
10395
United Kingdom United Kingdom
5597
United States United States
1598
Unknown Country Unknown Country
10394

Downloads

Germany Germany
36
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
30820
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Kryvenko_corporate_culture1.pdf 424,21 kB Adobe PDF 30860

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.