Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63499
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Напрямки удосконалення методики викладання обліково-фінансових дисциплін у вищій школі
Other Titles Areas of improvement of teaching accounting and financial disciplines in higher education
Authors Лощина, Лариса Вікторівна
Loshchyna, Larysa
ORCID
Keywords напрямки удосконалення
методика викладання
обліково-фінансові дисципліни
вища школа
areas of improvement
methods of teaching
аccounting and financial discipline
high school
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63499
Publisher
License
Citation Лощина, Л.В. Напрямки удосконалення методики викладання обліково-фінансових дисциплін у вищій школі [Електронний ресурс] / Л.В. Лощина // Житомирська наукова бухгалтерська школа Франца Бутинця. - Режим доступу: http: //zsas.zhitomir.org/ru/forum.
Abstract З метою раціоналізації прийомів освітньої діяльності, пошуку найкращих способів рішення освітніх проблем вводиться в навчальний процес загальна дидактика й окремі дидактики, іншими словами, методики навчання.
З метою раціоналізації прийомів освітньої діяльності, пошуку найкращих способів рішення освітніх проблем вводиться в навчальний процес загальна дидактика й окремі дидактики, іншими словами, методики навчання.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
17676
Ireland Ireland
8840
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
64820
United Kingdom United Kingdom
32998
United States United States
193868
Unknown Country Unknown Country
64817

Downloads

France France
4713
Germany Germany
383023
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
8836
Ukraine Ukraine
383022
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
546
Unknown Country Unknown Country
18

Files

File Size Format Downloads
Loshchyna.pdf 434,43 kB Adobe PDF 780161

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.