Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63310
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Дослідження рівня психофізичного стану студентів протягом навчального дня
Other Titles Research the level of psychophysical status of students during the school day
Authors Pylypei, Leonid Petrovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3508-1675
Keywords дослідження
студенти
навчальний день
психофізичний стан
research
students
training day
psychophysical status
Type Conference Papers
Date of Issue 2005
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63310
Publisher
License
Citation Пилипей Л.П. Дослідження рівня психофізичного стану студентів протягом навчального дня / Пилипей Л.П. // Олімпійський спорт і спорт для всіх : IХ Міжнародний науковий конгрес (20-23 вересня 2005 р.). - Київ, 2005. - С. 175-176.
Abstract Комплексне дослідження з використанням спостережень,анкетування, тестування показників уваги методом коректурних тестів, стандартних таблиць. В тестуванні приймали участь 1093 студенти УАБС НБУ на протязі 2001-2003 років в період лекційної підготовки.
Complex research of using observation, questioning, testing of indicators of attention corrected method tests the standard tables. In testing participated 1093 students UAB NBU during the 2001-2003 period dry preparation.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
264758
Greece Greece
1
Iceland Iceland
1
Ireland Ireland
39495
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
633
Ukraine Ukraine
1754042
United Kingdom United Kingdom
877655
United States United States
5261835
Unknown Country Unknown Country
1754041

Downloads

China China
1
Germany Germany
27
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1754043
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
264762
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
Pylypei_Doslidzhennia.pdf 156,9 kB Adobe PDF 2018838

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.