Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62948
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особистісно орієнтований підхід до вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням
Other Titles Learner-centered approach to teaching foreign languages for professional purposes
Authors Khodtseva, Alla Oleksandrivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-4226-0866
Keywords особистісно-орієнтований підхід
комунікативність
learner-centered
communicative
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62948
Publisher Національний транспортний університет
License
Citation Ходцева, А.О. Особистісно орієнтований підхід до вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням [Текст] / А.О. Ходцева // LXVІІІ наукова конференція професорсько-викладацького складу, аспірантів, студентів та співробітників відокремлених структурних підрозділів університету. - К: НТУ, 2012. - С. 435.
Abstract Автор розглядає одну з провідних тенденцій сучасної теорії і практики освіти -особистісно-орієнтований підхід, що передбачає становлення студента як активного суб’єкта навчальної та професійної діяльності.
The author reflects on the latest methodological developments, such as learner-centered approach, communicative language teaching and learning.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Denmark Denmark
1
Germany Germany
171437
Greece Greece
1
Ireland Ireland
83529
Lithuania Lithuania
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
4122782
United Kingdom United Kingdom
687779
United States United States
13311098
Unknown Country Unknown Country
1375213

Downloads

China China
2
Germany Germany
5554
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
171436
Ukraine Ukraine
4122783
United Kingdom United Kingdom
687780
United States United States
13311099
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Khodtseva_Person-oriented.pdf 256,57 kB Adobe PDF 18298659

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.