Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62509
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Прогнозування тенденцій в маркетингових комунікаціях банку
Other Titles The prognostication of bank marketing communications tendencies
Authors Гузь, М.М.
ORCID
Keywords маркетингові комунікації
банківський маркетинг
банківські послуги
мarketing communications
bank marketing
bank services
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62509
Publisher Бял ГРАД-БГ
License
Citation Гузь, М.М. Прогнозування тенденцій в маркетингових комунікаціях банку [Текст] / М.М. Гузь // Динаміка наукових досліджень – 2008: матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції. Икономика. - София: Бял ГРАД-БГ, 2008. – Т. 2. – С. 97–99.
Abstract У доповіді розглянуто основні прогнозовані тенденції в маркетингових комунікаціях вітчизняних банків.
The main forecast tendencies in marketing communications of domestic banks are considered in the report.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
3
Germany Germany
40
Greece Greece
1
Ireland Ireland
16779
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
960
Ukraine Ukraine
118878
United Kingdom United Kingdom
61358
United States United States
350455
Unknown Country Unknown Country
118877

Downloads

China China
3
Germany Germany
43
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
350468
United Kingdom United Kingdom
61356
United States United States
667353
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Huz_bank_services1.pdf 282,62 kB Adobe PDF 1079226

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.