Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61130
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Суржик як соціолінгвістичне явище
Other Titles Surzhyk as a sociolinguistic phenomenon
Authors Мазна, Д.
ORCID
Keywords мовознавство
лінгвістика
соціологія
philology
linguistics
sociology
языковедение
лингвистика
социология
Type Conference Papers
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61130
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Мазна, Д. Суржик як соціолінгвістичне явище [Текст] / Д. Мазна; наук. кер. О.П. Бойко // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: погляд у майбутнє: збірник тез доповідей XI науково-практичної конференції студентів (22 квітня 2008 р.) та XII науково-практичної конференції студентів (23 квітня 2009 р.). – Суми: УАБС НБУ, 2009. – С. 78-79.
Abstract Сучасна реклама тісно пов’язана з первісними формами релігійних вірувань. Особливо значуща для реклами магія, оскільки надія дійти очікуваних результатів найкоротшим (і необов’язково раціональним шляхом) живе в кожній людині, і магія завжди підігріватиме цю надію.
Appears in Collections: Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
-435189404
Ireland Ireland
555388
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Singapore Singapore
697877782
Spain Spain
-658689057
Ukraine Ukraine
-420680411
United Kingdom United Kingdom
72086909
United States United States
-658689059
Unknown Country Unknown Country
280683513

Downloads

China China
2
Germany Germany
-211689746
Lithuania Lithuania
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
697877786
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-1555450740
Unknown Country Unknown Country
20

Files

File Size Format Downloads
Mazna.pdf 524,03 kB Adobe PDF -1069262675

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.