Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60709
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Ефективність паблік рілейшнз у контексті формування позитивної репутації банку
Other Titles Public relations performance in the context of forming of positive bank’s reputation
Эффективность паблик рилейшнз в контексте формирования позитивной репутации банка
Authors Дубовик, С.В.
ORCID
Keywords PR-діяльність
рекламний еквівалент
медіаактивність
цільова група
вартість бренда
репутаційний рейтинг
PR-activity
PR-value
RC-Index
advertising equivalent
media activity
target group
brand value
reputation rating
Type Competitive_scientific_work
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60709
Publisher
License
Citation Дубовник С. В. Ефективність паблік рілейшнз у контексті формування позитивної репутації банку : наукова робота / С. В. Дубовник ; наук. керівник А. Ф. Бондаренко. – 2010. – 28 с.
Abstract У роботі проаналізований стан сучасного ринку банківських комунікацій та оцінена важливість впливу PR на результати діяльності фінансових установ. Вдосконалено деякі моделі оцінки ефективності паблік рілейшнз, систематизовано класифікацію методик та критеріїв такої оцінки на рівні операцій банків, розроблено схему стратегічного управління паблік рілейшнз в межах банківського маркетингу.
В работе проанализировано состояние современного рынка банковских коммуникаций и оценена важность влияния PR на результаты деятельности финансовых учреждений. Усовершенствованы некоторые модели оценки эффективности паблик рилейшнз, систематизированы классификации методик и критериев такой оценки на уровне операций банков, разработана схема стратегического управления паблик рилейшнз в рамках банковского маркетинга.
The paper analyzes the condition of modern banking communications and evaluates the importance of PR influence on the performance of financial institutions. It was improved some models of evaluating the public relations effectiveness, systematized classification methods and criteria for such evaluation by the operations of banks, developed a scheme of strategic management for public relations within the bank marketing.
Appears in Collections: Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ БТ)

Views

Canada Canada
1
France France
2
Germany Germany
26825
Greece Greece
1
Ireland Ireland
53621
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1064
Singapore Singapore
10377378
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
7073580
United Kingdom United Kingdom
1885956
United States United States
1336307
Unknown Country Unknown Country
15

Downloads

EU EU
1
France France
20754754
Germany Germany
237012
Lithuania Lithuania
10377376
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
20754753
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1885957
Unknown Country Unknown Country
25

Files

File Size Format Downloads
Dubovyk_Efectyvnist'_public_relations.pdf 659,57 kB Adobe PDF 54009880

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.