Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60371
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Самостійна робота студентів економічних напрямків підготовки в контексті вимог Болонського процесу
Other Titles Out of class preparation of economic trends in the context of the Bologna process
Authors Костенко, Ю.О.
ORCID
Keywords самостійна робота
Болонський процес
робота студентів
independent work
Bologna process
students work
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60371
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Костенко, Ю.О. Самостійна робота студентів економічних напрямків підготовки в контексті вимог Болонського процесу [Текст] / Ю.О. Костенко // Проблеми управління навчальним процесом при підготовці фахівців напряму "Облік і аудит": збірник тез доповідей Міжнародної навчально-методичної конференції (10-11 грудня 2009 р., м. Суми). – Суми: УАБС НБУ, 2010. – C. 92-94.
Abstract Трансформація українського суспільства на засадах демократії та ринкової економіки вимагає від ВНЗ підготовки конкурентоспроможних фахівців, здібних до творчої праці й професійного розвитку. У контексті євроінтеграційних процесів в Україні поширюється розуміння необхідності єдиного освітнього, наукового та суспільно-економічного простору й поступового впроваджування у систему вищої освіти вимог Болонського процесу.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
1
Germany Germany
27
Greece Greece
1
Ireland Ireland
4598
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
37605
United Kingdom United Kingdom
19012
United States United States
210653
Unknown Country Unknown Country
37604

Downloads

China China
3
Germany Germany
29
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
111803
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
309503
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Kostenko_independent_work.pdf 361,5 kB Adobe PDF 421342

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.