Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59380
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Втрата лояльності клієнтів до банків як глобальна тенденція посткризового періоду
Other Titles Потеря лояльности клиентов к банкам как глобальная тенденция посткризисного периода
Loss of customer loyalty to banks as the global trend of post-crisis period
Authors Колчар, Ю.О.
ORCID
Keywords банк
bank
лояльність
loyalty
посткризовий період
post-crisis period
лояльность
посткризисный период
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59380
Publisher
License
Citation Колчар, Ю.О. Втрата лояльності клієнтів до банків як глобальна тенденція посткризового періоду [Текст] / Ю.О. Колчар // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: зб. тез доповідей XVI Всеукраїнської науково-практичної конференції (24-25 жовтня 2013 р.). - Суми: УАБС НБУ, 2013. - С. 38-39.
Abstract Під асиметрією інформації слід розуміти недостовірний розподіл інформації між учасниками ринку. При цьому у науковому середовищі наголошується, що ринок володіє інформацією стосовно перехресного розподілу ознак таким чином, що кожен учасник оцінюється як володар певної характерної інформаційної ознаки.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
977
Greece Greece
1
Ireland Ireland
5142
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
33545
United Kingdom United Kingdom
17017
United States United States
100509
Unknown Country Unknown Country
33544

Downloads

China China
1
France France
2
Germany Germany
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
100511
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
190737
Unknown Country Unknown Country
9

Files

File Size Format Downloads
Kolchar_loyalty.pdf 302,31 kB Adobe PDF 291265

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.