Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59308
Title: Project Work in the Business English Classroom as a Way of Enhancing Students’ Professional Competences
Other Titles: Проектна робота на заняттях з ділової англійської мови як один із шляхів вдосконалення професійних компетенцій студентів
Authors: Khodtseva, Alla Oleksandrivna
Keywords: project work
communicative skills
professional competences
проектна робота
комунікативні уміння
професійні компетенції
Issue Year: 2014
Publisher: "Мрія"
Citation: Khodtseva A.O. Project Work in the Business English Classroom as a Way of Enhancing Students’ Professional Competences / A.O. Khodtseva // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця ( НПК-2014) : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції ( 3-4 грудня 2014 р., м. Суми) : у 2-х т. - Суми : «Мрія», 2014, Т.1. - С.114.
Abstract: The abstract explores project work in an ESP course as a valuable means of extending communicative skills in real-life situations which students will encounter in their future professional or /and academic environment. Project types, their characteristic features and advantages compared with the traditional ESP teaching /learning are identified.
У тезах розглядається проектна робота в курсі англійської мови для професійного спілкування як цінний спосіб використання комунікативних вмінь в реальних життєвих ситуаціях, з якими студенти зіткнуться у майбутньому професійному і/або академічному середовищі.Виділено різновиди проектів, їх характерні риси та переваги у порівнянні з традиційним вивченням англійської мови.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59308
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ БТ)
Наукові видання (ННІ БТ)

Views
Other3
Germany1
Italy1
Ukraine5
Downloads
Other1
China3
Germany1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Khodtseva_Project.pdf483.52 kBAdobe PDF5Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.