Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59237
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Шляхи оптимізації стратегічного планування на підприємстві при проведенні рекламної кампанії на зарубіжних ринках
Other Titles Пути оптимизации стратегического планирования на предприятии при проведении рекламной кампании на зарубежных рынках
Ways of strategic planning optimization during enterprise's advertising campaign in overseas markets
Authors Венгер, Ю.В.
ORCID
Keywords міжнародний маркетинг
реклама
стратегічне планування
промислове підприємство
світовий рекламний ринок
international marketing
advertising
strategic planning
industrial enterprise
global advertising market
международный маркетинг
стратегическое планирование
промышленное предприятие
мировой рекламный рынок
Type Article
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59237
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Венгер Ю.В. Шляхи оптимізації стратегічного планування на підприємстві при проведенні рекламної кампанії на зарубіжних ринках / Ю.В. Венгерт // Молодіжний науковий вісник: спецвипуск за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів "Проблеми та перспективи розвитку фінансової системи країни: погляд у майбутнє " (20 лютого 2014 р.). – Суми: УАБС НБУ, 2014. – С. 160 – 161.
Abstract Дана робота присвячення питанню оптимізації планування рекламної кампанії. Ефективна діяльність будь-якого комерційного підприємства завжди пов'язана із його маркетинговою діяльністю, однією з найважливіших складових якої є реклама. Підвищення ефективності рекламної кампанії може бути досягнуто шляхом вдосконалення планування рекламної діяльності фірми. Аналіз рекламного ринку України дає змогу зробити висновок, що на сьогоднішній день відчувається недолік необхідних теоретичних і практичних засобів в області стратегічного планування рекламної кампанії та функціонування маркетингових та рекламних підрозділів підприємств.
This paper is devoted to the question of optimization of planning an advertising campaign. Effective performance of any business enterprise is always associated with its marketing activities, one of the major components of which are advertising. Improving the effectiveness of the campaign can be achieved by improving the planning of promotional activities of the company. Analysis of the advertising market in Ukraine allows to conclude that at present there is lack of the necessary theoretical and practical tools in strategic planning and operation of advertising marketing and advertising divisions.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
26078
Greece Greece
1
Ireland Ireland
9334
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
197075
United Kingdom United Kingdom
98683
United States United States
1647125
Unknown Country Unknown Country
197074

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
2175374
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1118878
Unknown Country Unknown Country
11

Files

File Size Format Downloads
Venger_ advertising1.pdf 213,57 kB Adobe PDF 3294268

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.