Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59172
Title: Team Research Projects in Academic Reading and Writing Module
Other Titles: Групові дослідницькі проекти під час вивчення модуля "Академічне читання та письмо"
Authors: Khodtseva, Alla Oleksandrivna
Keywords: research project
academic writing
focus on
communication skills
дослідницькі проекти
академічне письмо
зосередитись
комунікативні навички
исследовательские проекты
академическое письмо
сосредоточиться
коммуникативные навыки
Issue Year: 2013
Publisher: Рибест
Citation: Khodtseva, A. Team Research Projects in Academic Reading and Writing Module [Текст] / A. Khodtseva // Матеріали ХVIII Національної науково-практичної конференції Міжнародної асоціації викладачів англійської мови TESOL-Ukraine “Global English – Global Decisions” April 12-13, 2013. – Севастополь : Рибест, 2013. – С. 136-138.
Abstract: The analysis of author’s five-year experience in using team research projects within the framework of Academic Reading and Writing Module is presented. Team Research Projects are viewed as student-centered activities that involve learners in extensive practice of communication skills and focus on the developing their study skills and using them in authentic speech situations.
Аналізується досвід роботи автора з дослідницькими проектами при вивченні модуля “Академічне читання та письмо. Групові дослідницькі проекти розглядаються як діяльність, що залучає студентів до інтенсивної практики комунікативних навичок, розвитку навичок навчання та їх використання в автентичних мовленнєвих ситуаціях.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59172
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ БТ)

Views
Other5
Germany1
France1
United Kingdom1
Italy2
United States1
Downloads
Other2
China4
Germany1
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Khodtseva.pdf88.77 kBAdobe PDF8Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.