Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59106
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Застосування концепції холістичного маркетингу в діяльності банків
Other Titles Применение концепции холистического маркетинга в деятельности банков
Applying the concept of holistic marketing activities in banks
Authors Bondarenko, Alla Fedorivna  
Розкошна, О.А.
Вусик, В.В.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-8439-1787
Keywords концепція
concept
холістичний маркетинг
holistic marketing
банки
banks
концепция
холистический маркетинг
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59106
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Бондаренко, А.Ф. Застосування концепції холістичного маркетингу в діяльності банків [Текст] / А.Ф. Бондаренко, О.А. Розкошна, В.В. Вусик // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: зб. наук. праць. – Суми: УАБС НБУ, 2012. – С.29 – 31.
Abstract Сучасний маркетинг усе далі відходить від класичних уявлень, оформлених Філіпом Котлером у середині ХХ ст. Такі альтернативні концепції як екологічний, соціально-етичний маркетинг, маркетинг відносин, та автентичності, холістичний маркетинг адаптують базові принципи маркетингу до нових реалій сучасної економіки.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Canada Canada
1
France France
650
Germany Germany
1
Greece Greece
1303
Ireland Ireland
22331
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
380585
United Kingdom United Kingdom
190454
United States United States
128651
Unknown Country Unknown Country
380584

Downloads

China China
1
France France
3
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
1104565
United Kingdom United Kingdom
1104565
United States United States
1104565
Unknown Country Unknown Country
9

Files

File Size Format Downloads
Bondarenko_banks1.pdf 220,04 kB Adobe PDF 3313714

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.