Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58941
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління споживанням як фактор формування конкурентних переваг фінансово-кредитної установи
Other Titles Managing consumption as a factor in creating competitive advantages financial institution
Управление потреблением как фактор формирования конкурентных преимуществ финансово-кредитного учреждения
Authors Подоляка, О.І.
ORCID
Keywords фінансово-кредитні установи
financial and credit institutions
управління
management
споживання
consumption
финансово-кредитные учреждения
управление
потребление
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58941
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Подоляка, І.О. Управління споживанням як фактор формування конкурентних перевагфінансово-кредитної установи [Текст] / І.О. Подоляка // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: зб. наук. праць. – Суми: УАБС НБУ, 2012. - С. 162-164.
Abstract В умовах стрімкого зростання конкуренції на ринку банківських послуг постійні інновації є основним фактором забезпечення конкурентоспроможності українських банків. Ключовим напрямом інноваційних процесів безумовно мають стати інновації, спрямовані на покращення роботи з клієнтами.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
1
Germany Germany
1834
Greece Greece
489
Ireland Ireland
3670
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
39865
United Kingdom United Kingdom
20055
United States United States
119474
Unknown Country Unknown Country
39864

Downloads

Germany Germany
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
225254
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
225254
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Podolyaka_management1.pdf 424,98 kB Adobe PDF 450513

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.