Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58638
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Принципи організації самостійної роботи з англійської майбутніх інженерів з інформаційних технологій |
Other Titles |
Organizational principles of autonomous work on English of future IT engineers |
Authors |
Фоміних, Н.Ю.
|
ORCID | |
Keywords |
самостійна робота навчання англійському майбутніх інженерів з інформаційних технологій принципи організації самостійної роботи з англійської individual study studying English to prospective IT engineers principles of organizing individual study on English |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58638 |
Publisher | |
License | |
Citation | Фоміних Н. Ю. Принципи організації самостійної роботи з англійської майбутніх інженерів із інформаційних технологій [Текст] / Н. Ю. Фоміних // Вища освіта України. – 2012.- №1.- Дод. 3.- Том І. Тематичний вип. „Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання”. – С. 395–401. |
Abstract |
У даній статті розглядається актуальне питання організації самостійної роботи з англійської майбутніх інженерів з інформаційних технологій, визначено основні принципи побудови процесу самостійного опанування мовою. The article deals with an actual problem of organizing individual study on English of prospective IT engineers, the main principles of building the process of individual study on English are defined. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
France
3
Germany
29131
Greece
1
Ireland
3777
Lithuania
1
Ukraine
158978
United Kingdom
79847
United States
1768895
Unknown Country
158976
Downloads
China
2
France
1971
Germany
12229
Ireland
1
Lithuania
1
Russia
1
Turkey
1
Ukraine
907465
United Kingdom
79848
United States
2199610
Unknown Country
12
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Fominykh_Pryntsypy_orhanizatsii_samostiinoi_roboty.pdf | 195,88 kB | Adobe PDF | 3201141 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.