Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58547
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Криза класичного маркетингу: причини виникнення та шляхи застосування сучасних маркетингових концепцій міжнародними фірмами
Other Titles Кризис классического маркетинга: причины возникновения и пути применения современных маркетинговых концепций международными фирмами
Crisis classical marketing: causes and ways to use modern marketing concepts international firms
Authors Шамота, Г.М.
Федірко, Т.В.
ORCID
Keywords класична маркетингова концепція
маркетинг мікс
класическая маркетинговая стратегия
маркетинг микс
classical marketing concept
marketing mix
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58547
Publisher Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет
License
Citation Шамота, Г. М. Криза класичного маркетингу: причини виникнення та шляхи застосування сучасних маркетингових концепцій міжнародними фірмами [Електронний ресурс] / Г. М. Шамота, Т. В. Федірко // Ефективна економіка. - 2012. - № 12. - Режим доступу до журналу : http://www.economy.nayka.com.ua
Abstract В статті наведено та обґрунтовано причини виникнення кризи основних засад класичного маркетингу, визначено фактори, що сприяють переходу міжнародних фірм до застосування альтернативних маркетингових концепцій, а також запропоновано механізм їх комплексного використання в контексті останніх тенденцій розвитку світового ринку.
The article describes and substantiates causes of crisis of the classical marketing fundamental principles, indicates factors that contribute international firms to transit to alternative marketing concepts use, and proposes the mechanism of their integrated use in the context of recent trends of the global market.
В статье приведены и обоснованы причины возникновения кризиса принципами классического маркетинга, определены факторы, способствующие перехода международных фирм к применению альтернативных маркетинговых концепций, а также предложен механизм их комплексного использования в контексте последних тенденций развития мирового рынка.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
1
Germany Germany
1
Greece Greece
801
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
Ireland Ireland
6006
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
194195
United Kingdom United Kingdom
34070
United States United States
320650
Unknown Country Unknown Country
67739

Downloads

China China
2
France France
3001
Germany Germany
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
194202
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
320650
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Shamota_Kryza_klasychnoho_marketynhu.pdf 354,22 kB Adobe PDF 517864

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.