Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57736
Title: Стереотипи споживацької поведінки
Other Titles: Stereotypes of consumer behavior
Authors: Ліпич, Л.Г.
Keywords: споживацька поведінка
consumer behavior
споживачі
consumers
потреби
need
Issue Year: 2001
Publisher: Українська академія банківської справи Національного банку України
Citation: Ліпич Л. Г. Стереотипи споживацької поведінки / Л. Г. Ліпич // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України. – 2001. - Т. 4. - C. 241-249.
Abstract: Успіх діяльності фірми, що працює на споживчому ринку, залежить від того, наскільки вдало вона знайде коло своїх покупців, свій сегмент ринку. Це зумовлює необхідність розробки нового, більш досконалого методу визначення величини незадоволених потреб індивідуальних споживачів та формування на цій базі комплексу, що забезпечує вирішення цієї проблеми.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57736
Type: Article
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ БТ)

Views
Other21
Germany1
France1
United Kingdom3
Ukraine4
Downloads
Other6
Germany1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
lipych_Stereotypes_of_consumer_behavior.pdf2.91 MBAdobe PDF7Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.