Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57736
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стереотипи споживацької поведінки
Other Titles Stereotypes of consumer behavior
Authors Ліпич, Л.Г.
ORCID
Keywords споживацька поведінка
consumer behavior
споживачі
consumers
потреби
need
Type Article
Date of Issue 2001
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57736
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Ліпич Л. Г. Стереотипи споживацької поведінки / Л. Г. Ліпич // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України. – 2001. - Т. 4. - C. 241-249.
Abstract Успіх діяльності фірми, що працює на споживчому ринку, залежить від того, наскільки вдало вона знайде коло своїх покупців, свій сегмент ринку. Це зумовлює необхідність розробки нового, більш досконалого методу визначення величини незадоволених потреб індивідуальних споживачів та формування на цій базі комплексу, що забезпечує вирішення цієї проблеми.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
75050133
France France
1
Germany Germany
196
Ireland Ireland
257717
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4393
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
7110665
United Kingdom United Kingdom
3423118
United States United States
243057154
Unknown Country Unknown Country
7110660

Downloads

Denmark Denmark
1
Germany Germany
191611
Ireland Ireland
1
Israel Israel
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
243057153
United Kingdom United Kingdom
26351
United States United States
150100269
Unknown Country Unknown Country
6

Files

File Size Format Downloads
lipych_Stereotypes_of_consumer_behavior.pdf 2,91 MB Adobe PDF 393375394

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.