Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57491
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Модель процесу розвитку інформатичної компетентності студентів економічного профілю
Authors Головань, М.С.
ORCID
Keywords інформатична компетентність
модель розвитку
informatics competence
model of development
Type Article
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57491
Publisher Кам’янець-Подільський національний університет
License
Citation Головань, М. С. Модель процесу розвитку інформатичної компетентності студентів економічного профілю / М. С. Головань // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету. Серія педагогічна. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет, 2008. – Вип. 14. – С. 17-20.
Abstract Побудовано модель процесу розвитку інформатичної компетентності студентів економічного профілю. Модель розроблено на основі цілісного, системного, компетентнісного, діяльнісного та особистісно орієнтованого підходів до організації педагогічних процесів.
The model of process of development of informatics competence of students of economic profile is built. A model is developed on the basis of integral, system, competence, actives and personality oriented approaches to organization of pedagogical processes.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
9662
Ireland Ireland
4832
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
69879
United Kingdom United Kingdom
35666
United States United States
19279
Unknown Country Unknown Country
21

Downloads

China China
1
France France
4830
Germany Germany
4830
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
139341
United Kingdom United Kingdom
35667
United States United States
139341
Unknown Country Unknown Country
4832

Files

File Size Format Downloads
Golovan_informatics_competence.pdf 293,9 kB Adobe PDF 328843

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.