Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56849
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вплив стратегій поновлення обслуговування в банках на поведінку клієнтів через призму сприйняття справедливості
Other Titles The Effects of Failure Recovery Strategies on Customer Behaviours Via Com- plainants’ Perceptions of Justice Dimensions in Banks
Authors Ченгіз, Е.
Куртаран, А.
Ер, Б.
ORCID
Keywords цінність споживацького сприйняття
сustomer perceived value
багатоспекторність
multi dimensionality
Type Article
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56849
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Ченгіз, Е. Вплив стратегій поновлення обслуговування в банках на поведінку клієнтів через призму сприйняття справедливості [Текст] / Е. Ченгіз, Б. Ер, А. Куртаран // Банки та банківські системи. - 2007. – Т. 2. №3. - С. 166-186.
Abstract Головна мета даного дослідження – вивчення впливу стратегій відновлення в наданні послуг на задоволення клієнтів, а саме, сприйняття справедливості в поновленні сервісу, вивчення рівня методом випадковості було опитано 408 клієнтів з 4 головних турецьких банків, а також були використані моделі структурних рівнянь для перевірки надійності та дійсності масштабу сприйнятої цінності. Результати нашого дослідження вказують на те, що стратегії поновлення обслуговування безпосередньо впливають на сприйняття справедливості. З іншого боку, сприйняття справе- дливості впливає на задоволення від поновлення послуг у контексті загального задоволення фірмою, відданості керівнику та організації.
The primary objective of this study is to investigate the effects of service recovery strategies on customer satisfaction. Specifically, it examines the perception of justice in service recovery and how it affects the level of satisfaction and behavioral outcomes. A total of 408 customers chosen with random sampling method, from four major Turkish banks were surveyed, and structural equations models were used to verify the reliability and validity of the scale of perceived value. Our results indicate that service failure recovery strategies in banks affect justice perceptions directly. On the other hand, perceptions of justice influence satisfaction with recovery, overall firm satisfaction, loyalty to the employee, loyalty to the organization.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Australia Australia
1
Egypt Egypt
1
Germany Germany
25
Ireland Ireland
27962
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
622
Spain Spain
1
Turkey Turkey
13980
Ukraine Ukraine
987587
United Kingdom United Kingdom
495037
United States United States
10399882
Unknown Country Unknown Country
987586

Downloads

China China
1
Germany Germany
348664
Lithuania Lithuania
1
South Africa South Africa
1
Thailand Thailand
8
Ukraine Ukraine
10399882
United Kingdom United Kingdom
2486
United States United States
10399882
Unknown Country Unknown Country
21

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.